Klein vraagje... Hopelijk kan iemand mij helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klein vraagje... Hopelijk kan iemand mij helpen

Hey mensen,
    Ik ben z'n jaar bezig met fitness ik train 3 keer in de week..
    En ik wil een bouw krijgen..
    Alleen na dit jaar merk ik er nog weinig van..
    Ik train vol op en hard als ik maar kan, maar er lijkt maar niet echt wat te gebeuren.. Nou heb ik te horen gekregen dat het aan me bouw ligt dat het moeilijk is om de juiste bouw te krijgen.. Ik had iets gelezen Over
    EAS Mass factor.. Helpt het echt? Of is dit weer z'n troep??

Hopelijk hebben jullie een tip voor me
    Groetjes Davey

wat dacht je van een goed voedingsschema?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Davejuh View Post
      En ik wil een bouw krijgen..
      Genoeg kavels te koop hier in de buurt.

OT: het zal wel aan je voeding liggen.
      En je trainingsschema zal zeer waarschijnlijk ook wel zuigen.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Waarschijnlijk eet je onbewust gewoon te weinig. Dan gebeurt er ondanks de training ook niet zo veel qua spiermassa.
        Je hebt inderdaad verschillende typen lichaamsbouw, maar het hebben van een bepaald type betekent niet dat je gedoemd bent om iel (of te zwaar, wat dan ook) te blijven. Post eens wat je op een dag zoal eet?

Comment

Originally posted by Pink View Post
          Post eens wat je op een dag zoal eet?
          In het daarvoor bestemde topic dus.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik eet 6 eieren in de week.. Eigeel niet natuurlijk.. Ik eet elke dag 2 stukken fruit
            Elke dag groente. Op zijn tijd pasta's
            Ik snoep bijna nooit...
            Ik drink een liter melk per dag.
            Dus zeg het maar..
            Ik weet wel dat alles snel verbrand

Comment

Originally posted by Davejuh View Post
              Ik eet 6 eieren in de week.. Eigeel niet natuurlijk.. Ik eet elke dag 2 stukken fruit
              Elke dag groente. Op zijn tijd pasta's
              Ik snoep bijna nooit...
              Ik drink een liter melk per dag.
              Dus zeg het maar..
              Ik weet wel dat alles snel verbrand

Hier hebben we niet echt veel aan. Gaat er om dat we weten hoeveel je daadwerkelijk eet op een dag (dus producten inclusief hoeveelheden, kcal, koolhydraten, eiwitten, vetten). Ik hoop echt dat je meer eet dan dit want dit is echt bijzonder weinig.

En niks mis met eigeel hoor.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Je eet te weinig. En dat kun je opvangen met een weightgainer.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Je eet te weinig. En dat kun je opvangen met een weightgainer.
                  Of.... eerst inlezen over voedingschema's en deze in de juiste sectie posten, gecombineerd met aantal calorieën, eiwit, koolhydraten (KH) en vetten.
                  Wellicht eet je idd te weinig, dan is mijn eerste devies: "eet meer" en gestructureerd. Het product (zie eerste topic) ken ik niet, maar zou eerst eens goed naar de stickies hier kijken en daarop je voeding baseren (en je calorieen optellen), daarna eventueel een weightgainer.

Heb eventueel nog wel een goede tip over een te koop staande kavel mocht je interesse hebben
                  Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

training en voeding

Je trainingsschema en voeding zit niet goed in elkaar, waarschijnlijk als er niets gebeurd ben je ectomorf snelle verbranding, wat inhoud niet langer dan een uur trainen ( ligt eraan wat je wilt bereiken natuurlijk ) en veeeeeeeeeeeel meer keer per dag eten, het zou je goed doen 6 x per dag te gaan eten, als je aankomt met 6 eieren in de week en 2 stuks fruit tja dan zal je niet echt gaan groeien. Vraag op je sportschool of ze een voedingsschema voor je willen maken en probeer dit aan te houden je zult zien dat je super snel resultaat krijgt.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X