Keto en Fasted LISS / TABATA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto en Fasted LISS / TABATA

Hoe kan ik dit nou het beste combineren, met het oog op het boek van lyle mcdonald? (maandag+dinsdag glycogeen depleten tot MAX 70 mmol en vrijdag tot MAX 25-40 mmol).

Beste na de benendag op dinsdag? Maar dan heb ik al wel 120s settijd voor quads (en wat voor hams en onderrug), terwijl ik maar max 140s mag voor de groepen op die dag.

Of moet dit op vrijdag ipv de reguliere squats?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

niemand een idee?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik lees overal (zoek ff op google) dat Low Intensity cardio beter is bij je CKD omdat je anders je benen helemaal deplete..
      Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Lees dit even leo: Fasted Cardio during keto? - Bodybuilding.com Forums

Comment

Thnx, zoiets dacht ik helaas al ja.

Dat fasted LISS klinkt aantrekkelijk, veel verdeelde meningen over wel of niet onnodig (veel) massa verbranden. Dit zou opzich wel zondag kunnen om sneller in ketose te raken, of juist niet dan, omdat je nog niet in ketose zit??

Kan een mod iets met Fasted LISS in de topictitel voegen?

"Keto en Fasted LISS / TABATA"

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Thnx, zoiets dacht ik helaas al ja.

Dat fasted LISS klinkt aantrekkelijk, veel verdeelde meningen over wel of niet onnodig (veel) massa verbranden. Dit zou opzich wel zondag kunnen om sneller in ketose te raken, of juist niet dan, omdat je nog niet in ketose zit??

Kan een mod iets met Fasted LISS in de topictitel voegen?

"Keto en Fasted LISS / TABATA"

As you wish.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Met CKD word het moeilijker om Fasted LISS te doen, glycogeen levels liggen al laag.. Je zou het kunnen proberen maar denk dat je je benen helemaal deplete naar minimum (24-40mmol).

Met TKD ligt dat anders omdat je je carbs voor de training nog inneemt zou dat in mate wel kunnen.

Zondag's na de carbup gewoon LIIT sessie doen, dan raak je sneller in Ketose, zonder kans op verbranding van je spiermassa!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                As you wish.
                Dankje

Originally posted by Mitchellm View Post
                Met CKD word het moeilijker om Fasted LISS te doen, glycogeen levels liggen al laag.. Je zou het kunnen proberen maar denk dat je je benen helemaal deplete naar minimum (24-40mmol).

Met TKD ligt dat anders omdat je je carbs voor de training nog inneemt zou dat in mate wel kunnen.

Zondag's na de carbup gewoon LIIT sessie doen, dan raak je sneller in Ketose, zonder kans op verbranding van je spiermassa!
                Fasted LISS is gewoon hartslag op 60-70% van je max, dus niet echt verschillend van LIT cardio toch? Light Intensity Steady State vs Light intensity Technique Cardio. Komt neer op langzaam joggen of snel wandelen.

Fasted LISS is gewoon op een nuchtere maag (Fasted), wat goed uitkomt als je IF doet

Verder deplete je toch niet sneller met Fasted LISS dan met LIT cardio toch? Je loopt de hele dag rondjes, maar ik zie mn benen niet echt overtraind raken als ik een paar keer naar de wc ga en naar mn auto loop

Comment

Ok.. Misbegrepen dan ! Zou normaal inderdaad geen probleem zijn.. Maar 45-60 minuten per sessie is genoeg, hele dag is ook een beetje overdreven he :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X