Johan Langhorst in "Willy de stad uit"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Johan Langhorst in "Willy de stad uit"

Beste Bodynet members,

21 maart jongstleden vond de wedstrijd Kening van het hout plaats in Ijlst. Hierbij was TMF aanwezig om opnames te maken voor het programma Willy de stad uit.

Was een leuke wedstrijd om te zien, ook grappig hoe Willy probeerde mee te doen. Ben beniewd wat het film materiaal oplevert.

De uitzending is aanstaande maandag 18 mei om 17:30!

(p.s. is dit het juiste subforum, aangezien er geen sterkste man subforum is?)
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Dit is een krachtsport forum, dus buiten Bodybuilding en fitness nieuws mag sterkste man nieuws en powerlifter nieuws hier ook gewoon vermeld worden!
    Nieuws is nieuws tenslotte!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Even een heads up, zometeen te zien op TMF 17:30

Comment

ik heb em er al opstaan

Comment

haha ik had een stukje gezien, die johan is echt groot. En ah gossie, willy was gewoon schattig.

Comment

Originally posted by Pink View Post
            haha ik had een stukje gezien, die johan is echt groot. En ah gossie, willy was gewoon schattig.
            Haha ja inderdaad. Vond het verder wel een leuk stukje, gaf wel een goede impressie van die wedstrijd.

Comment

awww gemist.
              zou wel willen zien hoe tmf kneusjes mee proberen te doen met de echte kerels

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                awww gemist.
                zou wel willen zien hoe tmf kneusjes mee proberen te doen met de echte kerels
                Het viel mij toch best mee hoe sterk die Willy was. Heeft wss wel aanleg gezien zijn bouw (kuiten, botstructuur). Hij cleande die 80 kg boom wel.

Komt wel op uitzendinggemist, emb het filmpje ook wel even op mijn site.

Comment

Uitzending staat online: Alpha Muscles - Sponsor Atleet Johan Langhorst

ps. Als je op de filmpjes klikt linked die naar TMF voor groter beeld.

Comment

Sta er ook van te kijken ja, bedoel hij deadlift wel mooi ff die 200kg.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Sta er ook van te kijken ja, bedoel hij deadlift wel mooi ff die 200kg.
                      Die timbers hebben natuurlijk lang niet de ROM van een echte deadlift.

Comment

Nee ok, dat niet natuurlijk, maar toch 200kg is een flink gewicht voor zo'n klein mannetje vind ik.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X