borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst

hey jongens,

Ik heb een probleem, ofja dat vind ik. Mijn borst gaat voor geen meter vooruit. Ik heb al 2 dagen borst in mijn schema gegooid en wat andere oefeningen gedaan, ofja vooral veel afwisselingen. Het wil gewoon niet groeien. Mijn borst loopt echt achter op de rest van mijn lichaam. vind het gewoon niet mooi, heb beetje hangtiet effect zoals de meeste het hier noemen hahah.

Iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Ga veel incline doen, voorbeeldje: incline bench press,incline dumbell drukken,incline flye's en dan nog kabelcrossover als laatste bijv.

Comment

pak is een keer een andere oef. als je niks voelt met bijv. met bankdruken probeer het dan is in een smitmachine of met dumbells. niet iedereen reageert goed op een bepaald oef. of probeer is wat hogere hh of juist wat lagere. als je bovenkant achterloopt begin dan met een oef voor de bovenant succes!

Comment

Misschien is deze borsttraining wat voor je
        " Failure is not an option "

Comment

je hoeft niet zozeer een andere oefening te doen.. waarom niet de oefeningen die je nu doet maar doe je er wat supersets en dropsets bij

Comment

Hangtieten komen vaak voor als je bovenkant beetje onderontwikkeld is en je onderste chest je een beetje naar beneden trekt als het ware, heb zelf niet echt last van maar dat hoor ik van veel dus neem het voor de zekerheid met korrel zout.

Verder qua oefeningen, ik deed eerst altijd 2xp/w Flat BB BP + 1xp/w Incline DB BP, maar dat werkte echt niet voor massa bij mij. Doe nu, 1xp/w Flat BB BP +1xp/w Flat DB BP + 1xp/w Incline BB BP, en nu gaat me borst met sprongen vooruit. Zeg neit dat dat bij jou ook zo is maar dat is even voorbeeldje dat niet voor iedereen hetzelfde werkt en sbtiele verschillen al een heel eind komen
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Het enige wat je dus hebt geprobeerd is het volume op te voeren, en de frequentie op te voeren. Doe dat nou eens de andere kant op en verhoog je intensiteit.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

beste gripmaster; dumbbellpresses en in jouw geval 30-graden incline wil nogal eens helpen;geeft betere stretch als barbell. doe na een opwarmset 4 keer 8-10 reps .wedden dat je borst daarna in de fik staat. Volgens mij train je nog niet erg lang dus geduld is een schone zaak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X