Adrenaline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adrenaline

Zat net na te denken over je mentaal oppeppen voor een training en dat als ik denk aan een nieuwe PR poging het al lijkt of de adrenaline door me lijf giert, nou vroeg ik me dus eigenlijk af; wat is adrenaline nou eigenlijk, hoe verschilt het van cortisol, wat zijn de nadelen ervan ?

Nadeel van cortisol is dan dat het catabool zou zijn, is dit hetzelfde met adrenaline ? Beetje rondgezocht op BN en google, maar kan er helemaal niks over vinden terwijl je vaak hoort dat mensen door adrenaline dingen konden die ze niet konden zonder, dus leek me wel intressant dat te linken aan BB'ing

Iemand ?
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Zal straks eens kijken of adrenaline een effect heeft op bb'en.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gezondheid

Quote: "imiteren de werking van adrenaline. Ze peuteren vetzuren uit de vetzellen en laten de spieren meer energie verbruiken. " Uit: Supplementen | Studie: fatburner Meltdown werkt
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X