urine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij denkt dus dat het met mijn koolhydraat inname te maken heeft?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Het is mogelijk. En het is serieus als dat zo is. Moeite waard om toch eens te checken lijkt me. Heb dat zelf ook gehad namelijk met mijn dextrose-experiment.

Overigens, las net dat je gruwelijke spierpijn hebt gehad. Dat kan er mee samen hangen. Spierpijn correleert direct met slechte glucose-tolerantie.
      Last edited by GeneralIx; 18-05-2009, 12:20.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hmmm, dat klinkt serieus. Ik ging er van uit dat het de intensiteit van het nieuwe schema zou zijn. Ik zal de waarden eens laten checken.
        Maar vooralsnog heb ik geen extreme koolhydraatinname of zo. Dat is momenteel 50% van mijn dagelijkse kcal inname.

Comment

Soms slik ik weleens vitamine B100 complex, urine wordt bij mij dan veel geler maar heeft ook die aparte geur. Denk dat het daar wat mee te maken heeft.
          " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Flexer View Post
            Soms slik ik weleens vitamine B100 complex, urine wordt bij mij dan veel geler maar heeft ook die aparte geur. Denk dat het daar wat mee te maken heeft.
            Ik neem grote hoeveelheden biergist (negen tabletten per dag) dus het zou kunnen dat het daar aan ligt.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik neem grote hoeveelheden biergist (negen tabletten per dag) dus het zou kunnen dat het daar aan ligt.

Mmm ik slik er twaalf en heb nergens last van... Bovendien slik je die biergist toch ook al veel langer dan dat je dit hebt?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Mmm ik slik er twaalf en heb nergens last van... Bovendien slik je die biergist toch ook al veel langer dan dat je dit hebt?
                Ja da's waar. Ik zal die glucosetolerantie eens laten testen. Daarna kijken we wel verder.

Comment

Wil je ook niet bang maken ofzo, maar even checken is niet weg lijkt me. Je bent niet een ander supplement gaan gebruiken ofzo toch? En dump anders eens wat koolhydraten, kijk of dat wat uitmaakt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Wil je ook niet bang maken ofzo, maar even checken is niet weg lijkt me. Je bent niet een ander supplement gaan gebruiken ofzo toch? En dump anders eens wat koolhydraten, kijk of dat wat uitmaakt.

Grote baas, even een vraagje met betrekking tot die glucosetolerantie. Weet je nog dat ik je die link stuurde over IF-ende vrouwen die glucose-intolerant zouden zijn geworden? Is dit dus iets wat ik ook in de gaten kan gaan houden just in case?

DSO: mijn oprechte excuses voor deze momentary topic hijack
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Nee. Ik neem aan supplementen per dag:

S'morgens: 1000 mg C, 1 multivitaminetablet van centrum, 3 biergist tabletten.

S'middags: 1000 mg C, 3 biergisttabletten, 2 Omega3

Voor de training: wheyeiwitshake + creatine ethyl ester + 1000 mg C

Na de training: wheyeiwitshake + creatine ethyl ester en 60 gram dextrose + 1000 mg C

s' avonds: 1000 mg C, 3 biergisttabletten en 2 omega3

That's it qua sups voor mij.

Ik zal het wel merken of het aan de carbs ligt want vanaf volgende week ga ik naar een dagtotaal van 40% carbs, 30% vet en 30% eiwit.
                      Last edited by de sterkste ophaler; 18-05-2009, 18:01.

Comment

Is de kleur felgeel? Als in..fluoriserend geel?
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                          Is de kleur felgeel? Als in..fluoriserend geel?
                          Zoals je zelf al vaak zegt: LEZEN.

Het is ALLEEN de geur die sterk is. Verder is er met heel de kleur niks aan de hand. Ook zijn er verder geen klachten of pijn, dus er is ook geen blaasontsteking.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Grote baas, even een vraagje met betrekking tot die glucosetolerantie. Weet je nog dat ik je die link stuurde over IF-ende vrouwen die glucose-intolerant zouden zijn geworden? Is dit dus iets wat ik ook in de gaten kan gaan houden just in case?

DSO: mijn oprechte excuses voor deze momentary topic hijack
                            Zeker.

sigpic

Comment

Naar mijn informatie her en der op internet ondervinden mensen niet altijd pijn bij een blaasontsteking. Ook een beginnende blaas ontsteking kan tot deze klachten leiden. Misschien kan je even een belletje naar je dokter wagen voor advies. Waarschijnlijk vraagt hij of je een bekertje urine af wilt leveren. Dan weet je in een paar dagen heel wat meer!
                              Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
                              Fitness rookie!

Comment

Ik zou is proberen de pillen inname te minderen, kijken of het dan weg gaat en dan vervolgens weer langzaam op te bouwen.
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X