uitbreiding homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uitbreiding homegym

graag zou ik jullie mening omtrent materialen weten

momenteel heb ik thuis staan
    Powertec Power Rack P-PR - Fitness Seller (met bankje en een 200kg gewichten)

en graag zou ik uitbreiden om zo meer variatie in mijn workouts te steken
    ik opteer voor volgende
    Powertec Workbench Leverage Gym WB-LS - Fitness Seller
    ook hieronder knap toestel maar vind de prijs erover
    Powertec Workbench Multi System WB-MS - Fitness Seller

graag jullie prof mening
    No means Try Again

Hoi welkom..

geld en ruimte teveel? =)
    eventueel eens rondkijken op 2de hands site's.. worden ze soms goedkoop gedumpt. verder niet veel verstand van.. 2de is stuk duurde dus vergelijk ze even en kijk wat voor jou de beste aanvulling is ook tov van je doelen.

Comment

Ik zou die hoeveelheid geld in andere dingen steken voor de homegym. Een goede Lat Pully met een boven en onder pulley en natuurlijk losse grepen er bij. Zo kun je weer tig oefeningen doen zoals de seated row, Lat Pull Downs, Tricep Cable Push Down, Tricep Rope Pull Down, Pull Through's...veel belangrijker.

Dan als je dan nog ruimte en geld over hebt
      Basic Line Leg Extension/Leg Curl Combo PE-LE/MEX - Fitness Seller

Al het andere qua machines niet kopen. Gewoon lekker geld steken in nieuwe barbels en gewichten.

Comment

@falstyr, als ik me niet vergis heb jij ook het powerrack staan, hoe heb jij dan het jouwe uitgebreid
        die lat pulley is wel een optie daarin heb je een punt maar het eerste toestel spreekt me wel aan gewoon omdat ik nu al lange tijd met de losse barbell werk en daardoor es terug verlang naar een degelijk machine, de gym is ook een optie maar is enerzijds verloren geld en ik heb niet zoveel tijd over om heen en weer te rijden...
        No means Try Again

Comment

Ik heb de mijne niet uitgebreid. Heb een Lat Pulley gekocht en die Leg machine is iets wat ik nog er bij wil als er ruimte voor zou zijn.

Comment

als ik uitreken wat die lat pulley en het benentoestel kost kom ik uit op de kostprijs van het eerste toestel in men eerste post, met als plus dat ik op dat toestel nog meer kan gaan uitvoeren

zal er nog es goe over nadenken maar alvast thx for the advice
            No means Try Again

Comment

Tja...wat mij betreft zijn dat soort alles in 1 machines weg gegooid geld. Je ziet ze vaker op marktplaats en zo verschijnen dan een pulley/benen apparaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X