Spieren kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spieren kweken

Hey, ik ben een jongen van 18 jaar en veelste mager. De laatste paar weken ben ik wel wat aangekomen maar niet echt veel. Ik wil ook niet dikker worden, maar gewoon spieren kweken. Alleen omdat ik te mager ben heb ik het idee dat het niet helpt als ik train. Door finnciele problemen kan ik ook niet naar een sportschool gaan, of aparaten halen.
    Ik train dus gewoon met mijn eigen gewicht, en ik heb het idee dat ik er niks mee opschiet.
    Sinds 3 dagen gebruik ik een weight gainer van bodystore.nl dan weet ik zeker dat als ik train dat ik niet afval. Weet iemand hoe ik sneller spieren kan kweken?

Sticky's lezen.. lees volgende keer de regels even voor je post.
    Waar je vooral ff op moet kijk is Q&A bij voeding
    en Trainingsschema/Oefeningen sticky.

Comment

Eten.Stickies.
      En niet zeiken dat je het geen zin heeft om te trainen.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ongetraind helpt alles om vooruit te gaan, dus ga gewoon bezig! lees je in, vergaar kennis, probeer het toe te passen en als het niet lukt stel een vraag.

Comment

vreten vreten vreten trainen en niet zeiken
          En met bodyweight oefeningen schiet je niet veel op, gym kost misschien 19 euro in de maand. Kan me niet voorstellen dat je als 18-jarige geen 19 euro kan missen per maand
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Eerst freten voordat je een weightgainer haalt. Paar schepjes weightgainer en verder niet eten ga je namelijk niet aankomen.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              En met bodyweight oefeningen schiet je niet veel op, gym kost misschien 19 euro in de maand. Kan me niet voorstellen dat je als 18-jarige geen 19 euro kan missen per maand
              Inderdaad.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by danny-live View Post
                Weet iemand hoe ik sneller spieren kan kweken?
                zoals aangegeven veel lezen, voornamelijk de stickies en ander bronnen op internet. voedingsbehoefte berekenen (bijv. voedingscalculator) en niet onder je dagelijkse behoefte (zoekfunctie) eten, liefst wat meer.

en probeer toch naar de sportschool te gaan.

maar eerst even goed inlezen, genoeg informatie hier te vinden. Indien je dan nog een gerichte vraag hebt, kun je deze altijd nog voorleggen.
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Ik kan me niet voorstellen dat er gezinnen zijn die moeten rondkomen van 1000 eurrie per maand....
                  Niet iedereen is bevoorecht zoals de meeste van ons!
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Als je weightgainer kan kopen kan je ook 19 eu dokken per maand
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

mijn gym is 46 eur per maand. weightganer ook.. dus ik zou voor de gym kiezen

Comment

46 euri per maand? Tering zeg! Ik betaal maar 20 euro per maand en dat is onbeperkt trainen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Uni gym 120€ per jaar
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Uni gym 120€ per jaar
                            Uni gym 65 euro per jaar

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              Uni gym 65 euro per jaar
                              uni gym, 59..helaas was dat vorig jaar enis het nu al 130, en volgend jaar 265..Eens iets anders zoeken misschien
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X