Hoe nu verder??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe nu verder??

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje niks van me laten horen. Dat kwam omdat ik alles onder de knie had en veel vooruitgang boekte. Ik begon ongeveer een half jaar geleden op 85 kilogram lichaamsgewicht met weinig vet. (ik weet het niet in procenten).
    Nu een half jaar later en veel, heeel veeel uren in de gym verder weeg ik 106 kilogram. (nog steeds weet ik geen percentage vet). Ik merk wel dat ik iets meer vet heb gekregen maar dit is echt minimaal. Ik ben dus voornamelijk in spiermassa aangekomen. (Wat ook de bedoeling was). Mijn streefgewicht is 110. Dit duurt denk ik niet heel erg lang meer, dus ik ben me al aan het voorbereiden op een nieuw manier van trainen. Mijn voornemen is nu om een zo laag mogelijk vetpercentage te krijgen met behoud van spiermassa zodat mijn spieren eindelijk mooi uitkomen.

Mijn vraag is daarom: Hoe moet ik trainen om deze wensen te realiseren?

Ik train nu zo zwaar mogelijk. Eerste setje 10x, tweede setje, 6x, derde setje 4x. (opwarm setje niet mee gerekent).

Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag.

Groetjes Johan

Heb je je voedingsschema op orde? Dat heb ik namelijk niet uit je verhaal kunnen halen.
    Gebruik je daarbij whey, creatine of andere dingen?
    Verder heel goede gains moet ik zeggen.
    En ga eens naar het topic Q and A to get ripped is een stickie in afvallen kijk daar maar eens rond.
    Neem aan dat je dit allemaal al eens gedaan hebt als je al zolang member bent van BN maar bij deze.
    Succes!
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

21 kg spieren aankomen in een half jaar??

Wat voor een kuur heb je gedaan?
      Who's the Chef

Comment

Nope, niet alleen spieren helaas Ook redelijk wat vet. Ik was misschien iets te optimistisch net in mijn verhaal. Maar ik ben wel echt een heel stuk groter geworden. Het is moeilijk om het te beschrijven. Ik ga misschien bij de sportschool maar eens een vetpercentage meting doen. Verder heb ik een zeer strak voedingsschema met veel langzame en snelle eiwit shakes, weight gainers, heel veel vlees, enz enz enz. Ik ben ook zeer tevreden over dit schema want ik heb echt heel veel vooruitgang geboekt. Sta er zelf ook nog van te kijken elke keer dat ik op de weegschaal sta.

Comment

hoe strak is je voedingsschema, weet je wat je op een dag binnenkrijgt aan kcal.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Been View Post
            21 kg spieren aankomen in een half jaar??

Wat voor een kuur heb je gedaan?
            Ging mijn vraag ook zijn.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X