Hm, gaat vooralsnog goed dus. Ben benieuwd.
Dualinity - Überman
Collapse
X
-
Originally posted by Dualinity View PostNou ik leef nog. En goed ook ;p
Ik heb me verslapen (DIT SCHIJNT SLECHT TE ZIJN VOOR ADAPTION) met 2 uur. Het GE-NI-ALE is dat ik dus in feite een hele cycle kon slapen van 4 uur (totdat Yawg me zou wakker maken) en dat ik dus UIT ME ZELF maar 2 uur sliep...
Je zou dan zeggen dat "als ik echt slaap nodig had" ik dan wel 10 uur ofzo zou pitten. Dat is echter niet het geval.
Magoed, ik slaap inmiddels rond 10% van de tijd, en jullie allemaal rond de 33%. Lauw :P
succes iig,
Comment
-
Geachte Ballies,
Ik wil jullie even met jullie neuzen op den feiten drukken, JULLIE ZIJN STOM DAT JULLIE DIT NIET DOEN.
Ik leef...ik verslaap me niet meer, ik doe lauwe shit 's nachts, en ik ga zo HST doen. Ik heb gewoon 6 uur meer per dag, klaar. Kom nu aan shit toe waar ik normaal geen tijd voor had.
@ Genix: vandaag ga ik erbij deadliten; meer uberman te bewijzen dan HST. Ga denk ik 2/3 deadlifts doen (75% / 85% / 90% / 100%)
@ quibus: dan moet je maar een interessanter leven krijgen.
See ya round,
Groetjes Über-DualBW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Tof dat het je gelukt is dual. Ik ben blij dat je de adaptionfase gehaald hebt, en kijk er nu vooral naar uit hoe het de komende tijd verloopt. Ben vooral ook benieuwd naar je sportprestaties (druk je zelfde gewichten als voor uberman, en groei je nog wel nu je een aantal slaapfases mist).
ben benieuwd.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik wist het welLekker bezig ouwe, ik ga ook over een paar weken beginnen waarschijnlijk
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Hey gozer.
Hoe gaat het je nu af? Ik zag in je vorige posts dat je weer redelijk opgeknapt was (tenminste zo te lezen in je post). Hoe gaat het je af dat slapen en leven door elkaar. Erg wennen? moeilijkheden met eten of andere moeilijkheden. Je hebt wel verrekes veel tijd over nou. Lijkt me wel erg handig. Maar ga het echt niet proberen. Mag echt niet van mijn ouders. Al zou ik het wel willen maar ja weinig aan te doen.
Heb jij een vriendin? zoja hoe vind die het? en je ouders? of bemoeien ze zich niet met je. Ik weet niet hoe oud je bent ofzo.
Ik hoor het wel van je denk ik
Succes!Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostHey gozer.
Hoe gaat het je nu af? Ik zag in je vorige posts dat je weer redelijk opgeknapt was (tenminste zo te lezen in je post). Hoe gaat het je af dat slapen en leven door elkaar. Erg wennen? moeilijkheden met eten of andere moeilijkheden. Je hebt wel verrekes veel tijd over nou. Lijkt me wel erg handig. Maar ga het echt niet proberen. Mag echt niet van mijn ouders. Al zou ik het wel willen maar ja weinig aan te doen.
Heb jij een vriendin? zoja hoe vind die het? en je ouders? of bemoeien ze zich niet met je. Ik weet niet hoe oud je bent ofzo.
Ik hoor het wel van je denk ik
Succes!denk dat niemand snapt hoe vet dit is.
Ik heb weer wat setback laatste dag gehad, ik zal ff mijn schema hier posten.
Zoals je kan zien heb ik een paar major screw ups. Het is zaak dat ik gewoon naar het 8% gemiddelde toe ga. Geen gedoe.
Wat ik steeds probeerde was 4-4-4-4-4 m.u.v. zaterdag waar ik 4-4-4-2-2-2-2-2-2 probeerde.
Vanaf nu ga ik 5-5-5-3-3-3 doen. Dit wil dus zeggen overdag 5 uur tussen elke nap, en in de nacht om de 3 uur.
Wat apart is, is dat ik me niet slecht voel. Het enige lastige aan dit schema is consequent zijn, en na vandaag ben ik er toch wel achter dat dat ECHT loont.
Eten was raar omdat yawgmoth er tot vandaag was, we hebben echt even onze bulk niet helemaal zuiver gedaan, maar zijn wel aan het blenden gegaan.
Verder ben ik 19 jaar, en woon ik op studentenflat. Iedereen kijkt me hier raar aan, alhoewel ze het dan toch ook wel weer flex vinden. Probleem is dat ik hele nachten in de gezamenlijke leefruimte sliep/wakker was (omdat yawg in mijn bed sliep in de nachten). Dit vond men irritant.
Mijn ouders vinden het geen probleem, die vinden dat ik dat gewoon moet proberen (denk niet dat ze het idee hadden dat het gaat lukken).
Heb geen vriendin, maar denk idd dat die het niet waarderen.
Ik zie het persoonlijk als 6 uur meer tijd om in bed 'niet te liggen slapen' als je een vriendin hebt.
Qua tijd sta ik nog open voor hobbies. Ik heb sinds vandaag besloten dat ik keyboard elke nacht 2,5 (1 cycle) ga doen, dat ik alle poker-literatuur ga lezen, dat ik me ga verdiepen in lucide dromen (met dit schema kan je 6x per dag slapen ;P). Ook ga ik als ik adapted ben wss 2-3x per week uit. Hier moet ik dus zien hoe rekbaar mijn schema is. Denk dat 5 uur toch wel max is helaas. Schoolwerk leent zich er ook goed voor, en ik denk dat ik waarschijnlijk om 8 uur 's ochtends ga trainen (gym opening).
Quite drastisch...maar ik kan het!
i'll keep you posted.
oja, ik weet niet of ik al gepost hier had, maar gister heb ik HST gedaan op 90% (incl. deadlift).Attached FilesLast edited by Dualinity; 02-06-2009, 16:49.BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Ik vind dit zo gods gruwelijk boeiend. Ik ga dat topic wat yawg heeft gemaakt over uberman toch maar eens helemaal lezen en wat meer erover zoeken. En je gaat dat wisselen van tussentijd tussen slaap. gewoon uitproberen tot je iets perfects vind of hoe ga je het doen?Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
@ quibus: Uberman haalt echt maar heel weinig mensen, en het is ook niet heel praktisch. Meeste mensen stoppen omdat ze van baan verwisselen bv. of kinderen krijgen. Als je (zonder mijn verandering dus) 3 uur en 40 minuten hebt voordat je weer moet slapen, is het lastig om dingen in die tijd te doen.
De schrijfster van het boek "Ubersleep" (is wel online te vinden) www.puredoxyk.com, zij deed het anderhalf jaar, en daarna overgegaan op Everyman. Ook interessant feit is dat die "naps" nemen een skill wordt. Vandaag had ik mn wekker verkeerd gezet en ging hij dus na 11 minuten ipv 25, en sliep ik dus alsnog weer na die 11. Heb geen inslaap problemen meer echt.
@ laurann
Kijk, ik ben nog niet adapted. Ook al heb ik vrij weinig last van de situatie, ik ben nog niet stabiel. Ik doe nu al minor tweaks om ervoor te zorgen dat ik wat stabieler uitkom. In feite hoor ik dit nog niet te doen, maarja, het is nu eenmaal lastig.
@ ricardo
ik heb lange tijd online gedaan, en zo af en toe op werk doe ik het live. Literatuur erover lezen is sowieso interessant.
Hopelijk gaat deze nacht goed, ik heb dus om 19:00 geslapen, ga nu weer om 0:00, 03:00, 06:00 en dan 09:00. Dit is veel beter dan 22:00 - 02:00 - 06:00 - 10:00 lijkt mij.
note: de nacht maakt het gewoon een stuk 'onnatuurlijker' om wakker te zijn/blijven/worden.Last edited by Dualinity; 02-06-2009, 20:28.BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-