Dat zal zwaar zijn om half 1 vannacht
Dualinity - Überman
Collapse
X
-
Jah ik zei al tegen hem
Maak elke cycle een foto van je gezicht, kan je na afloop die na elkaar laten runnen en zie je jezelf aftakelen en dan weer tot leven zien wekken
Elke cycle jezelf een nummer geven hoe je je voelt en hoeveel slaap je hebt en mogelijke sides (misselijkheid enzo)
Houd bij of je slaapt, hoelang en of je wakker werd door de alarmklok
Als je oversleept bekijk waarom en wat je moet doen om het tegen te gaan, verder zou ik ook al mijn sleeps opnemen zodat mocht je in half consiousnous opstaan en je 3 wekkers uitzetten en weer in slaap vallen dat je ziet wat er gebeurd.
Elke dag een video log maken, liefste snachts geeft het beste beeld
Weeg jezelf elke dag zodat je ziet of je misschien aant afvallen bent zodat je je cals kan uppen
@Leo als je nog vragen hebt voor je begint vraag ze hier of pm dual of mij even, misschien hebben we nog wat literatuur voor je. Zelf ga ik pas over 3-4 weken beginnen dus kan je helaas niet uit ervaring shit vertellen nogThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Wat ik me wel afvraag, als jij (Yawgmoth) hem in de gaten houd of die zich toch wel netjes overal aan houd en 6 periodes van 20 minuten slaapt, hoe doe je dat dan aangezien jij zelf wel gewoon 's avonds zo'n 8 uur slaapt? (tenminste daar ga ik dan van uit)
Wat ik bedoel is, als jij zelf gewoon 's avonds gaat slapen en 's morgens weer wakker word heb je toch 's nachts niet kunnen checken of hij toch niet in slaap gevallen is enzo?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Thanks iedereen
Ff mn log updaten voor wat er vandaag gebeurd is met mn naps enzo.
Als note: alle mensen hierzo (studentenflat) hebben er maar weinig vertrouwen in. toch zijn ze bereid te helpen...
dag 1:
16:30 nap van 16:00 was perfect verlopen, hoorde wekker en was naast mn bed. had al gelijk gedroomd. slapen en alles is perfect verlopen, hernieuwde energie.
17:00 hernieuwde energie is weg. voel me weer lui/moe.
20:30 kon niet slapen alhoewel ik wel bijna sliep. voelde me 15 minuten relaxt net uit mn bed (dus tot 20:45).
1:02 ik heb weer niet geslapen (om 0:00), ik was teveel aan het nadenken. RJ belde me om 0:29 en mn mobiel weet niet hoe ik uitzet....mn wekker ging ook. Dus dat werkt wel.
2:30 Overigens merk ik heel erg dat ik elke 5 minuten andere mood heb...verveel me ook trouwens.
Kijk series, luister muziek, speel keyboard, maak kaartenhuis, msn is uitgestorven...zit te wachten tot ik tonijn kan eten om 03:00, en dan om 3:30 kipsate met 2 brood....en 4 uur pitten.Last edited by Dualinity; 29-05-2009, 01:37.BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
4:33 Eerste keer moeilijk. Ik weet nog dat ik aan de late kant in slaap viel. Heb gevoel alsof ik lang geslapen heb, maar toch te kort. Echt voor eerst gevoel "ik wil dit niet". Wekkers helpen wel nog goed.BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
heb zelf ook wat research gedaan hierna,
en las dit je moet zorgen dat je bergen met dingen te doen moet hebben,
de persoon in questie had een lijst met werk opgespaard, en voerde al dat werk uit in 1 week. Want je gaat je vervelen, en dat maakt het hard.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDual hoe ging het vannacht? moeilijk of ging het wel?
Als je het doorkomt ben je een uberman :P dus kei kei veel succes
update van log (ik denk ik spaar ff spul op anders spam ik zoveel :P)
Dag 1 (4e cycle)
4:52 Terug van kleine wandeling. Fontein staat uit in winkelcentrum. (btw was al behoorlijk licht :P)
6:04 Ik heb afgewisselt tussen schoonmaken en muziek luisteren en Ubersleep lezen. Ik voel me nu echt goed en heb zin in allerlei dingen te doen.
6:10 Super excited heb echt zin in morgen.
7:09 Serie gekeken van 2,5 men....daarna schoonmaak + afwas. Die meid van Ubersleep had gelijk; schoonmaken is super relaxt om te doen op deze momenten...
note: Deur open is heel handig omdat warmte nogal irritant is.
8:30 Werd wakker met het gevoel dat ik 6 uur geslapen had. Heel relaxt, want had er dus maar 20. deze keer geen moeite met in slaap komen. Ook al was superlicht.
10:19 Boodschappen gedaan, kookwekkers falen bij de blokker. Die gaan mij niet helpen wakker te worden. Ga zometeen HST trainen.
i'll keep you posted...BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
Comment
-
Die 30 min is inclusief in slaap komen en zullen teruggebracht worden tot 23-25 min
Misschien moet je nachtschoonmaker worder als bijbaantje, idee? XDThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-