Hallo,
Ik zal me even voorstellen:
Mijn naam is Ihab Kaluf, fitness al sinds me 14de maar het was nooit echt serieus, eventjes wel eventjes niet. Sinds kort ben ik wel serieus begonnen.. minstens 3x p/w en qua kracht kan ik al best veel. Alleen ik heb echt problemen met mijn buik. Ik weet dat het niet binnen 2 maanden bam,flats! supersixpack. Maar, dat wil ik nog niet eens.
De zijkanten van mijn buik hebben vet, waardoor me buik een soort..zandloper is laat ik maar zeggen in plaats van een rechte lijn of v-vorm?.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet goede manieren om het aan te pakken.
heb ook even snel me stats gecalculate... kwam uit op
Lichaamsgewicht: 98 KG
Lichaamsvet percentage: 19%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3449 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 175 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 77 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 515 Gram
Nu wil ik lichaamsgewicht naar 90kg....eigenlijk eerst brengen en van daaruit kracht opbouwen.
Nog 1 vraag, me energiebehoefte is 3449 kcal, maar als ik even nadenk haal ik dat niet eens per dag qua eten. Hoe komt het dan dat ik niet echt afval?..
Alvast hartelijk bedankt.
Ik zal me even voorstellen:
Mijn naam is Ihab Kaluf, fitness al sinds me 14de maar het was nooit echt serieus, eventjes wel eventjes niet. Sinds kort ben ik wel serieus begonnen.. minstens 3x p/w en qua kracht kan ik al best veel. Alleen ik heb echt problemen met mijn buik. Ik weet dat het niet binnen 2 maanden bam,flats! supersixpack. Maar, dat wil ik nog niet eens.
De zijkanten van mijn buik hebben vet, waardoor me buik een soort..zandloper is laat ik maar zeggen in plaats van een rechte lijn of v-vorm?.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet goede manieren om het aan te pakken.
heb ook even snel me stats gecalculate... kwam uit op
Lichaamsgewicht: 98 KG
Lichaamsvet percentage: 19%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3449 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 175 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 77 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 515 Gram
Nu wil ik lichaamsgewicht naar 90kg....eigenlijk eerst brengen en van daaruit kracht opbouwen.
Nog 1 vraag, me energiebehoefte is 3449 kcal, maar als ik even nadenk haal ik dat niet eens per dag qua eten. Hoe komt het dan dat ik niet echt afval?..
Alvast hartelijk bedankt.
Comment