Massa´s verloren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa´s verloren

Iemand weleens helemaal de motivatie kwijtgeraakt? Niet meer eten? 2000 cal onder je behoefte? Nou ik heb het nu.

Het ging zo lekker, van 64 naar 84kg. En toen ging het mis. Van 84 naar 75 gegaan. Zie er echt niet meer uit nu. Laatste tijd hier ook amper meer geweest, gewoonweg motivatie verloren. Op de één of andere manier lukt het eten gewoon voor geen meter. Slaap ook onregelmatig, neem mijn supplementen niet meer goed. En telkens neem ik mezelf weer voor om er voor te gaan, dag in dag uit, week in week uit, maar het loopt gewoon telkens uit op niets..

Ik zit er best wel hard mee, gezien ik mijn lichaam zie krimpen met de dag. Maar toch lukt het niet. Iemand die het weleens heeft gehad? Zou graag weten wat jullie dan hebben gedaan om weer te gaan knallen.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Heb je een aanwijsbare reden? Iets ingrijpends gebeurd bijvoorbeeld?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb wel eens kleine dipjes, dat heeft iedereen wel eens, maar daar moet je je gewoon overheen zetten... heeft met mentaliteit te maken!! Dus verman je zelf en doe er wat aan en ga niet zielig lopen doen want je hebt het zelf in de hand

Peace
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Misschien eens je training compleet omgooien. Een doel stellen om bijvoorbeeld een bepaald aantal kilo's te kunnen op bankdrukken bijvoorbeeld en daarnaartoe werken.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

hoe hard het ook klinkt, ben het eigenlijk met fitnessfreak eens....

tuurlijk speelt omgeving ook een belangrijke factor....maar uiteindelijk komt het weer op jezelf aan....

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Heb je een aanwijsbare reden? Iets ingrijpends gebeurd bijvoorbeeld?
            Lastig. Ik zit privé met wat nare omstandigheden. Een moeder die ziek is, waar het nu de laatste tijd heel hard mee gaat, maar dat is al 5 jaar aan de gang. Maar lijkt alsof ik gewoon met mijn gedachte in een waas leef allemaal. Totaal geen orde in mijn leven, en weet ook niet hoe ik die moet verkrijgen..

Comment

@ cojones en fitnessfreak:

Ja dat weet ik dondersgoed, maar dan zou ik dus zelf kunnen constateren dat ik een mentaliteit van niets heb.. Misschien is dat wel het antwoord. En helaas koop je een mentaliteit ook niet even in de winkel, maar komt het aan op jezelf.

Punt is dat ik eerst echt 6 maanden vol ben gegaan met belachelijke resultaten en nu totaal de weg kwijt ben. Dus moet motivatie ergens wel hebben zitten, maar ik kan hem gewoon niet vinden.

Comment

Paar dingen om het makkelijker te maken:

koop al je boodschappen voor de hele week, portioneer je kip, etc etc. Desnoods meteen je havermout en brinta als je die dag geen ruk te doen hebt en er zin in hebt

stop al die eten echt in je broekzak/leg het op je bureau naast je/prop het in je oren ofzo: als je er maar HEEL makkelijk bijkan, vanuit je luie stoel.

Zet je timer elke 2-3 uur. Piepiep: VRETEN. Je hoeft niet op te staan, niks te doen, stop het gewoon in die vreetschuur van je.

Neem een goeie energiser voor je workout, krijg je meer focus en over de hele dag gewoon zin om te trainen en aan je lichaam te werken.

Vooral: neem je eten overal mee! Vrienden kennissen familie etc: gewoon meenemen, want als je dit 1x niet doet, heb je die dag erna ook zoiiets van fuck it en gaat het weer zo kut. Geloof me, hier ga je echt de mist in als je elke keer als je uit huis bent zooi vreet.
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ga goed slapen zodat je de volgende dag fit bent.Denk aan een lekkere meid in je buurt en denk ik kan haar alleen krijgen als ik een goeie body heb, ga naar youtube kijk paar fitness filmpje met kerels met goeie body's die jij ook wel zou willen hebben, drink no explode zet je favourite muziek heel hard op en je wil nooit meer uit de sportschool komen. en ga eten als een beer.

Comment

weet niet echt wat ik hier op moet adviseren, maar zou toch echt proberen mn eigen er toe te zetten.. je hebt er nu alleen jezelf mee en dat wil je duidelijk niet. ga desnoods met tegenzin aan de ijzers hangen, soms ga je je daar zelfs beter van voelen.. alles wat je dwars zit lekker van je af trainen.

laat desnoods iemand je achter de vodden an zitten

iig succes dr mee!

Comment

Ben je misschien aan een vakantie toe? Even weg van alles? Weg van je dagelijkse "moeten eten", "moeten sporten"? Afstand nemen van school/werk en eens je hersenen kunnen resetten?
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

indd no explode zou ik je ook zeker aanraden,je concentratie vermogen schiet echt omhoog ( bij mij althans ) en je krijgt er echt zin in om eens flink te gaan knallen. ik heb het 6 weken gebruikt ben nu mijn 3de week zonder maar mis het nog elke keer als ik ga te trainen misschien zit het tussen de oren maar het werkt bij mij. Misschien is een wheaight gainer iets om aan je kcal's te komen ?? Je kan het vooraf al klaar maken en is dan makelijker weg te werken dan dat je bijvoorbeeld brood moet smeren. Zorg wel dat je ook echte voeding binnenkrijgt natuurlijk want de gainer is alleen een aanvulling zoals je ongetwijfeld wel weet. Zou zeggen probeer het eens mss werkt het ook voor jou veel suc6 en sterkte ermee.

Comment

Yep 3 maanden lang
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Ben je misschien aan een vakantie toe? Even weg van alles? Weg van je dagelijkse "moeten eten", "moeten sporten"? Afstand nemen van school/werk en eens je hersenen kunnen resetten?
                            Dat lijkt mij ook ja. Doe even twee weken niks, laat de boel even varen, eten, trainen, voeding, en stap daarna weer eens de gym in.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hangt er ook wel vanaf waarom en wat voor dip je hebt. Soms werkt door kwakkelen dan alleen maar tegen je en kan je beter rust nemen. Soms moet je je er idd overheen zetten om een bepaald spiraal te doorbreken.
                              Altijd alles even geweldig vinden, lijkt me ook niet helemaal gezond.
                              Soms is het ook gewoon iets simpels, als erg ongelijke koolhydraten een reden waardoor je je zo voelt. Alleen dat lijkt me in dit geval nogal sterk.

Soms werkt het ook om de boel om te draaien. Een bepaalde periode niet MOGEN trainen van jezelf, waardoor je op een gegeven moment staat te trappelen.
                              Kijk.. zoals het nu gaat, gaat het toch niet goed. Je voelt je kut omdat dingen achteruit gaan, en dingen gaan achteruit omdat je je kut voelt. Zon spiraal werkt niet. Met tegenzin eten en trainen werk niet. Dan sloop je jezelf alleen maar. Zowel je lichaam als in je koppie. Dus verander iets, en voel je niet schuldig om een (tijdelijke) verandering. Uiteindelijk is dat juist beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X