Ben op de goede weg!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben op de goede weg!!!

29-10-2008, 13:49 #1 (permalink) Marliessie
    Junior Member

Hallo! even voorstellen
    Hi iedereen!

Ik ben Marlies, 24 jaar en ik ben net begonnen met mijn afstudeerscriptie voor de HBO opleiding Vastgoed en Makelaardij. Ik heb vroeger altijd gefitnest, maar door omstandigheden was is daar in september 2006 mee gestop.

In kilo's niet gek veel aangekomen, alleen me vetpercentage was verdubbeld . Van 17% naar 34% en in kilo''s van 68 kg naar 72 kg bij een lengte van 1.74. Ben sinds half augustus weer fanatiek bezig en dat heeft een resultaat van een vetpercentage van 28%, wat nog steeds te veel is .

Ik heb me hier geregistreerd om mezelf gemotiveerd te houden en jullie ervaringen/tips te lezen.

Terug naar me oude figuurrrrrr!

Bye

je bent niet veel aangekomen maar je vet is verdubbeld.
    Het eerste wat in mij opkomt is hoe zijn de metingen gedaan?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Sinds 29-10-2008 lid geworden van bodynet, niet heel erg actief geweest op het forum, maar wel alles gelezen. Heb alle discussie gevolgd en veel lering getrokken uit alle informatie.

Ondertussen is het 17-06-2009 en ben bijna weer een jaar aan het sporten en wil jullie nu een update geven hoe ik nu ben geworden.

Lengte: 1.74
      Gewicht: 68.4
      BF%: 22%
      Taille: 83 naar 74 cm

Ben echt heel blij met de resultaten en wil nu verder gaan:

Gewicht naar 65 kg
      BF% naar 17%

Volgens mij heb ik te weinig posts om foto;s te plaatsen, of is er toch een mogelijkheid??

Anders zal ik wat activer worden op het forum en niet alleen lezen

Comment

Foto's van leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        20posts nodig om foto's te mogen plaatsen

Zoals Shredmaster wel benieuwd naar hoe beide metingen gedaan waren.
        Gewicht van 65kg is best weinig. Zou als ik jouw was op de 70kg mikken en een lager vet%

Comment

In 2006 was het 17% met tangmeting, ( achterkantarm, buik, bovenbenen, rug).
          In 2008 was het 34% op een weegschaal die ook BF% uitrekent, op wonderbaarlijke wijze via je voeten. (absoluut geen nauwkeurige meting.
          Nu 2009 is het 22% met een tangmeting, me buik is nog me zwakke plek, kan zo 1 a 2 cm vastpakken.

Ik zit nu in de cut, en begin maandag met Backdraft, om in een maand nog 2% eraf te krijgen en om op een rond gewicht te komen 68kg.

Zit nu op me werk, dus als ik thuis ben fftjes een foto plaatsen

Comment

Ik heb het niet zo op die weegschalen, zou het mooi bij de tang houden.
            Wel fijn dat de resultaten je bevallen! Ga zo door!

Comment

Weegschalen zijn niet zo geweldig nee.
              Heb 2 weken geleden een test met tang gedaan 15% nu hebben wij ook zo'n weegschaal gehaald thuis. Stond er gister op 30.4%
              Gaat nergens over natuurlijk. weegschalen zijn voor je gewicht meer niet
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                Weegschalen zijn niet zo geweldig nee.
                Heb 2 weken geleden een test met tang gedaan 15% nu hebben wij ook zo'n weegschaal gehaald thuis. Stond er gister op 30.4%
                Gaat nergens over natuurlijk. weegschalen zijn voor je gewicht meer niet
                Dat is wel een heel hoog verschil.
                Wij hebben bij ons Fitness centrum echt zo'n uitgebreid meetweegschaal op allerlei apparatuur aangesloten. Helaas geen tang metingen.
                Niet zo'n goedkoop ding laat maar zeggen. Heb toch het gevoel dat die wel aardig het vet% weet te meten.

Comment

Originally posted by little View Post
                  Dat is wel een heel hoog verschil.
                  Wij hebben bij ons Fitness centrum echt zo'n uitgebreid meetweegschaal op allerlei apparatuur aangesloten. Helaas geen tang metingen.
                  Niet zo'n goedkoop ding laat maar zeggen. Heb toch het gevoel dat die wel aardig het vet% weet te meten.
                  hebben wij idd ook

^deze hebben wij bij Fitness First zoetermeer... lijkt opzich wel redelijk te werken mwjah...

Comment

Keurig resultaat. Overigens is zelfs een tangmeting niet alleszeggend. Het kan goed dat je vetdistributie is veranderd, en ook dan krijg je afwijkingen.

Overigens zijn die weegschalen echt troep, gewoon negeren die handel.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X