No-xplode en Whey? tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No-xplode en Whey? tips?

dag mensen,

ik ben gisteren lid geworden, heb hierbij gezegd dat ik af wil vallen en flink wat in spiermassa aan wil komen.

nu is mijn vraag, ik krijg een deze dagen van een maat van mij een potje No-xplode en Whey, heb hier goede dingen over gelezen, maar hoe kan ik dit het best gaan gebruiken?

ik heb totaal nog geen ervaring met trainen en dergelijke, ben op dit moment druk bezig met een schema voor training en voeding maken.

ik zou graag wat tips en ervaring van jullie willen weten!

alvast vriendelijk bedankt!

Edit: en natuurlijk heel belangrijk, is het wel verstandig om te gebruiken?
    Last edited by peter24; 24-06-2009, 09:36. Reason: iets vergeten

Voor je de whey gaat gebruiken heb je best eerst een goed voedingschema. Anders heb je er niet te veel aan.

No-Xplode moet je een bepaalde tijd voor je training nemen. Maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

Als je het toch krijgt van een kennis, kan deze dit dan niet uitleggen. Die moet het toch wel weten?
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

No explode gebruik ik zelf ook, dit neem ik een half uur voor mijn training.
      De whey shake is het beste te nemen (direct) na de training.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Voor je de whey gaat gebruiken heb je best eerst een goed voedingschema. Anders heb je er niet te veel aan.

No-Xplode moet je een bepaalde tijd voor je training nemen. Maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

Als je het toch krijgt van een kennis, kan deze dit dan niet uitleggen. Die moet het toch wel weten?
        dat heb ik in eerste instantie ook gedaan, eerst hem de vraag gesteld, mij hij gaat er ook voor het eerst mee beginnen, en ik wil het liever van mensen horen die er ervaring mee hebben, zodat ik zelf geen risico's loop, wat hij doet moet hij weten

Comment

Ik neem mijn n.o. ook een half uur voor de training..
          whey altijd binnen een uur na mijn training

zorg alleen ook dat je voedingsschema in orde is anders gaat het allemaal weinig helpen.

Comment

Ik zou de supplementen nog even laten staan als ik jou was.
            Begin eerst eens gewoon te trainen met een trainings schema en voedings schema. Deze was je al aan het maken.
            Supplementen komen later wel

Grtz

Comment

sluit me aan bij tom whey kan je eventueel wel gebruiken.. creatine en nbooster/pomp producten lekker in de kast laten staan.

wil je het toch gebruiken zie post van patrickk voor inname (no-explode half uur tot uur voor je training)

Comment

Als je nog niet eens ervaring met training hebt zou ik zowiezo de NO laten staan, kan je anders wel garanderen dat als je door je potje heen bent, je zin om te trainen afneemt je prestaties worden minder tijdens training en je wordt sneller vermoeid. Allemaal dingen die helemaal tegen gaan vallen als je net begint en nog afvraagt of je wel door wilt en dan krijg je ineens al deze dingen op je nek.

Zie het maar als leren rijden in een ferrari en dan krijg je een clio als echte auto, heb je dan nog net zoveel zin om te rijden Liever in clio rijden en als je ervaring hebt die ferrari pakken, if you get my drift

Whey kan je meteen mee beginnen, zitten geen nadelen aan in princiepe
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Als je nog niet eens ervaring met training hebt zou ik zowiezo de NO laten staan, kan je anders wel garanderen dat als je door je potje heen bent, je zin om te trainen afneemt je prestaties worden minder tijdens training en je wordt sneller vermoeid. Allemaal dingen die helemaal tegen gaan vallen als je net begint en nog afvraagt of je wel door wilt en dan krijg je ineens al deze dingen op je nek.

Zie het maar als leren rijden in een ferrari en dan krijg je een clio als echte auto, heb je dan nog net zoveel zin om te rijden Liever in clio rijden en als je ervaring hebt die ferrari pakken, if you get my drift

Whey kan je meteen mee beginnen, zitten geen nadelen aan in princiepe

Mee eens mooi voorbeeld

Tip van de dag: je moet ook eerst de oefeningen correct uitvoeren om geen blessures op te lopen. dus niet met te zwaren gewichten beginnen met trainen. eerst techniek als je die hebt kun je de gewichten verhogen.

Daarna kun je altijd nog kijken om subs te gebruiken

Comment

Whey kun je ook nij je ontbijt nemen, ikzelf neem het voor de training en een beetje erna.
                    no-expl zou ik nog effe laten staan.

Comment

ok, dan zal ik daar wel even mee wachten

Whey is dus geen enkel probleem om al te nemen?

Comment

Originally posted by peter24 View Post
                        ok, dan zal ik daar wel even mee wachten

Whey is dus geen enkel probleem om al te nemen?
                        beetje retorische vraag als je de antwoorden terug leest

Comment

No-Xplode is een pre-workout drankje, je kan het het hele jaar door gebruiken behoudens een 'rustperiode' die je moet inlassen iedere 8-12 weken. Maar zoals al een paar keer gesteld, wacht daar een aantal maand mee. No-Xplode is een puik product, zolang je het gebruikt.

whey is een voedingsupplement te nemen als proteïne aanvulling op je dieet, persoonlijk nuttig ik een shake 'smorgens 45 min voor mijn ontbijt, als tussendoortje in de voormiddag en na mijn training.
                          Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X