Conditie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Conditie

hey!

mn ma haar auto staat in de garage dus ik moet mijn auto enkele dagen afstaan. Gevolg: Met de fiets naar de gym gegaan deze morgen.
    Das ongeveer 8 km. Wanneer ik van bij mij thuis vertrok reed ik 2 fietsende personen voorbij van ongeveer 50 jaar. Na 10 minuten rijden kwamen dezelfde personen echter weer gevaarlijk dichterbij... Ik gaf mezelf niet gewonnen maar 1 ding was wel duidelijk: van mn conditie blijft niet veel meer over
    Een marathon lopen of de tour de france winnen hoeft nu niet meteen, maar ik zou wel graag een conditie hebben waar iemand van bijna 21 jaar zich niet voor hoeft te schamen

dus, mn vraag: Kan ik een beetje cardio aan mn schema toevoegen? ik train nu maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag en zit in de bulk. Spieropbouw krijgt wel de prioriteit dus ik verlies liefst niet de massa waar ik hard aan gewerkt heb.
    @ ketIF

In de bulk lijkt me cardio niet echt raadzaam. Zeker niet als je zoveel trainingsdagen hebt als jij. Maar als je het perse wilt dan zou je kunnen overwegen na je training meteen HIIT te doen op de loopband bijvoorbeeld.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Kan best wel één keer per week wat HIIT doen zonder dat je ervan naar de klote gaat hoor
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

of als je geen haast hebt,
        ga je gewoon bulken tot je wil cutten,
        en dan doe je 2x fb en 2x hiit per week.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Beetje cardio kan nooit kwaad. Ook niet als je bulkt. Zou gewoon "cardio" als dagelijkse activiteite toevoegen zoals een stuk eten (geen idee waarom ik dat typte maar laat het gewoon staan hehe)...uhm...een stuk fietsen en een stuk lopen. Kan altijd nog 200-400kcal extra eten als je bang bent te weinig kcal te hebben vanwege cardio in een bulk.

Comment

Brammetje,
            Waar maak je je druk, laatst toch trap 9 gehaald shuttle-run.
            Is toch goed genoeg??

Kees
            Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Mensen op dit forum zijn vaak geneigd in extremen te denken.
              Je kan rustig cardio doen ook als je in de bulk zit. Overdrijf gewoon niet.

Daarnaast;..wil je niet een gezond atlethisch lichaam? Wat heb je aan massa als je zo traag en lui bent als een walrus?
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Zal me worst wezen als ik traag ben als een walrus, als ik op 4,8% zou staan net als atta dan gaat echt niemand denken, goh die gozer ken wss geen meter rennen

BB gaat niet voor prestatie, gaat voor LOOKS. Een PL is sterk een (puur en alleen) BB traint ervoor om er sterk uit te zien, sprinter traint voro snelheid een BB op 3% ziet er gewoon snel uit.

Besides ik sport er toch niet bij op moment dus prestatie zal me worst wezen en denk dat dat voor velen zo is
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik ga voor prestatie's
                  en de looks komen vanzelf
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Eehm dat ben ik niet helemaal met je eens. Een 120kg zware pro bodybuilder op 3% ziet er in mijn ogen toch alles behalve snel uit. Massief wel, bruut ook. Maar snel? Nou, nee.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Wat heb je aan massa als je zo traag en lui bent als een walrus?
                      Lekker langs het water in gras liggen onder een boom? Ik zie het probleem niet :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Lekker langs het water in gras liggen onder een boom? Ik zie het probleem niet :P
                        hahah dat doe ik nu met mijn chubby body ook
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

bedankt voor de reacties!
                          ik denk dat ik dan in het weekend ofzo een kleine cardiosessie aan mn schema ga toevoegen!
                          @ ketIF

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik wel:hondenpis enzo .

Comment

Als je beter wilt worden in fietsen ga je toch gewoon meer fietsen? Dat verhoogt je conditie ook.. Sommige trainingen aan het eind nog wat high rep compounds of compounds in circuit vorm doen en klaar.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X