vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan heb je het verkeerde boekje helaas
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dacht het niet he...ik weet dat alles bij mij in orde is.
      alles tot op de gram nauwkeurig uitgerekent en toegepast, maar ik verlies echt niet 1% bf per week.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Vind 1% per week ook niet geheel realistisch, maar 1% per maand dan doe je iets helaas gewoon fout
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dan eet je gewoon nog iets teveel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ikzelf ben van 22% naar 18.6% in 1 maand tijd.
            dus 1% per week is een goede streef indicatie.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hoezo teveel....mijn dagelijkse behoefte is 2900 kcal en ik zit nu op 2300.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Het scheelt natuurlijk wel veel hoeveel vet je hebt...

1% per week vet verliezen is mogelijk als je veel te verliezen hebt. Van vet naar normaal gaan is relatief makkelijker dan van normaal naar droog gaan... In het begin van vet verliezen zal je veel meer verliezen dan op het einde...
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Hoezo teveel....mijn dagelijkse behoefte is 2900 kcal en ik zit nu op 2300.
                  Blijkbaar heb je je behoefte dus te hoog ingeschat. Kan best dat die calculator zegt dat het 2900 is, maar dat is maar een indicatie. Leuk beginpunt. Uiteindelijk moet je voor je zelf gaan kijken hoe je ergens op reageert, en vanaf daar deduceren wat nu werkelijk je behoefte is en hoe wat werk.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X