Koolhydraten en vocht vasthouden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten en vocht vasthouden.

Na een junkmarathon van 3 dagen had ik niet gedacht dat koolhydraten zoveel vocht zouden vasthouden.
    Ik heb de laatste tijd wat tegenslag en donderdag ben ik met mijn marathon begonnen.
    Ik heb dus echt alles gegeten wat los en vast zat. Van snoep tot chips, bier gebak, ijs noem maar op.
    Dit vreetfestijn heeft eigenlijk tot zaterdagavond geduurt en vandaag ben ik gewoon weer normaal aan het doen. Ik heb hier gelezen dat koolhydraten vocht vasthouden.

Ik woog op dindsdag nog onder de 70kg. Vanmorgen woog ik 73.5 kg.
    Is dit normaal dat je zoveel vocht vasthoud? Ik maak me er geen zorgen over verder, maar ik was gewoon nieuwsgierig of dit normaal is.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Originally posted by Ashley View Post
    Na een junkmarathon van 3 dagen had ik niet gedacht dat koolhydraten zoveel vocht zouden vasthouden.
    Ik heb de laatste tijd wat tegenslag en donderdag ben ik met mijn marathon begonnen.
    Ik heb dus echt alles gegeten wat los en vast zat. Van snoep tot chips, bier gebak, ijs noem maar op.
    Dit vreetfestijn heeft eigenlijk tot zaterdagavond geduurt en vandaag ben ik gewoon weer normaal aan het doen. Ik heb hier gelezen dat koolhydraten vocht vasthouden.

Ik woog op dindsdag nog onder de 70kg. Vanmorgen woog ik 73.5 kg.
    Is dit normaal dat je zoveel vocht vasthoud? Ik maak me er geen zorgen over verder, maar ik was gewoon nieuwsgierig of dit normaal is.
    - Vetopslag?
    - van Warm naar iets kouder weer? Bij warm weer weeg je waarschijnlijk iets minder, dan bij koud weer.
    - verhoogde zoutinname door chips e.d.?
    - Ik weet niks van die koolhydraten, maar mocht het waar zijn, dan moet je dat er natuurlijk ook bij betrekken

Denk dat je zometeen wel weer wat lichter zult zijn

Comment

Koolhydraten zijn verantwoordelijk voor de wateropslag in je spiermassa. Zout houdt onderhuids vocht vast. Creatine houdt ook vocht vast.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Kan goed hoor. Koolhydraten houden zeker vocht vast. Simpele des te meer.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X