hey bodynetters,
de laatste paar weken zit ik in de cut, en opzich gaat het heel erg lekker.
Sinds kort heb ik ook eenbijbaantje in een sportschool, ik vind dit werk erg leuk, en het geld kan ik natuurlijk ook goed gebruiken.
Voordat ik dit werk deed, deed ik in mijn cut 2x per week fullbody,
tijdens elke training deed ik 3 setjes voor de grote spiergroepen,
2 voor de kleinere spiergroepen. En ga bij elke oefening echt tot aan het gaatje, en opzich herstelde ik tot nu toe snel genoeg.
Nu ik vaak werk, en daarnaast ook in mijn cut zit, merk ik dat mijn herstel trager wordt. eigenlijk zou ik vandaag gaan trainen, maar mijn gevoel zegt me dat dat te vroeg is.
Moet ik dit gewoon accepteren en morgen gaan trainen
en dus 1x in de 4 dagen fullbody doen. of is het gewoon dat ik zwaarder fysiek werk niet gewend ben en dat het vanzelf wel goedkomt en moet ik gewoon trainen gaan.
Of is het een oplossing om niet tot de max te trainen,
(bijv bij elke oefening paar kilo lager gaan, en zo minder belastend trainen)
OF mischien training overslaan, velledig herstellen, en dan overstappen op bulk en door extra voeding herstel versnellen?
wat lijkt jou het beste, en waarom?
bedankt voor jullie hulp,
groeten rene
de laatste paar weken zit ik in de cut, en opzich gaat het heel erg lekker.
Sinds kort heb ik ook eenbijbaantje in een sportschool, ik vind dit werk erg leuk, en het geld kan ik natuurlijk ook goed gebruiken.
Voordat ik dit werk deed, deed ik in mijn cut 2x per week fullbody,
tijdens elke training deed ik 3 setjes voor de grote spiergroepen,
2 voor de kleinere spiergroepen. En ga bij elke oefening echt tot aan het gaatje, en opzich herstelde ik tot nu toe snel genoeg.
Nu ik vaak werk, en daarnaast ook in mijn cut zit, merk ik dat mijn herstel trager wordt. eigenlijk zou ik vandaag gaan trainen, maar mijn gevoel zegt me dat dat te vroeg is.
Moet ik dit gewoon accepteren en morgen gaan trainen
en dus 1x in de 4 dagen fullbody doen. of is het gewoon dat ik zwaarder fysiek werk niet gewend ben en dat het vanzelf wel goedkomt en moet ik gewoon trainen gaan.
Of is het een oplossing om niet tot de max te trainen,
(bijv bij elke oefening paar kilo lager gaan, en zo minder belastend trainen)
OF mischien training overslaan, velledig herstellen, en dan overstappen op bulk en door extra voeding herstel versnellen?
wat lijkt jou het beste, en waarom?
bedankt voor jullie hulp,
groeten rene
Comment