Moeilijk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijk!

Met de zomer moet ik zeggen dat ik het moeilijk vind om veel te trainen. Het is moeilijker om naar de gym te gaan. Omdat het daar onwijs heet is. Ook wil iedereen gelijk leuke dingen doen na werk.
    Wat zijn nu goede tips om toch in vorm te blijven? Ik zal zelf een aftrap geven.
    Hardlopen, beetje chin ups en push ups thuis. Weinig eten, veel drinken.
    Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik de enige die hier moeite mee heeft?

ummm, gewoon naar de gym gaan? raampie openzetten?

Zo erg ist nou ook weer niet en de laatste 3 weken ist egt kloteweer
    Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Homer View Post
      Ik zal zelf een aftrap geven.
      Hardlopen, beetje chin ups en push ups thuis. Weinig eten, veel drinken.
      Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
      Ja dat gaat zoden aan de dijk zetten, tis wel precies het tegenovergestelde van wat ik zou doen.

Train nu juist vaker dan eerst, tis lekker weer nou en dan ga je s'avonds lol das mijn toevoeging
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

het is nog steeds wel superbenauwd! het is sowieso rustiger dus als ik ga is dat wel lekker...

Comment

als benauwd is uur van te vorena l beinnen emt wat water drinken, tijdens training ook gewoon vele drinken en genoeg rusten..
          en wel gewoon trainen. ik vind training toch echt wat belangrijker.. vaak gaan vrinedne ook terasje pakken ik kom dan gewoon rond ene uur of 10 en ga dan tegelijk om half 12 weer naar huis met ze

Comment

tjah wil je het of wil je niet.

tis een keuzen en wilskracht. Zelf heb ik er ook een hekel aan dus train ik lekker voor de middag dan is het goed uit te houden. Zeker daarna een lekkere bad te nemen op maar 38 graden .

Doe je het niet dat zal je doel niet snel bereikt worden
            “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Ik herken dat, dat je bij warm weer jezelf meer moet aansporen om toch te blijven trainen. Maar ik merk dat het dan uitmaakt of ik krachttraining doe of cardio. Bij krachttraining heb ik niet zo'n last van de hogere temperatuur. Maar bij cardio merk ik dat m'n rusthartslag hoger ligt en ook sneller oploopt bij inspanning. Dus bij cardio hou ik er een beetje rekening mee en laat ik m'n hartslag niet verder oplopen dan ik bij koeler weer zou doen. Natuurlijk wel heel veel blijven drinken tijdens de training!
              Gelukkig hebben ze hier in de gym zowel een warm als koel bad. Dat koele bad is dus m'n reward na afloop.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Airco bij ons is super, voordeel is dat het lekker rustig is als het goed weer is.
                He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by Morocius View Post
                  Airco bij ons is super, voordeel is dat het lekker rustig is als het goed weer is.
                  Airco bij ons is baut wij hebben de nooduitgang open, maar toch trainen de mensen die dedicated zijn nog.

Zomer is gewoon goed moment om je af te vragen hoeveel discipline je nou eigenlijk hebt. Wordt met de dag beter, minder BB's vind heerlijk. Sure tis warm steek je kop onder de kraan en gaan met die banaan
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Bij mij is het meer gewoon, de drive zelf om naar de sportschool toe te gaan. Als ik daar eenmaal ben maakt het verder ook niet meer uit, knal ik net zo hard, warm of niet.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Bij ons zijn net 2 nieuwe Airco units geplaatst. Heerlijk trainen zo!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Tis inderdaad warm weer maarja je moet gewoon rond een uur of 8 gaan dan valt het echt wel mee hoor
                        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Bij mij is het meer gewoon, de drive zelf om naar de sportschool toe te gaan. Als ik daar eenmaal ben maakt het verder ook niet meer uit, knal ik net zo hard, warm of niet.
                          me2 heb zelfs altijd een sweater aan, is een beetje mijn imago om als een natte bever door de gym te lopen
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                            me2 heb zelfs altijd een sweater aan, is een beetje mijn imago om als een natte bever door de gym te lopen
                            Natte bever? Zo noem je een natte behaarde doos!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Natte bever? Zo noem je een natte behaarde doos!
                              lol
                              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                              ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X