No xplode & Creatine monohydraat te combineren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No xplode & Creatine monohydraat te combineren?

misschien een rare vraag maar
    Normaal sport ik met cellmass en no xplode, maar doordat ik veel positieve reacties blijf zien op monohydraat ben ik nu dus alleen monohydraat gaan pakken.

Nu is mijn trainingslust als ik aan het trainen wel een stuk minder zonder no xplode.
    Vandaar mijn vraag

nou is het wel zo dat cafeine (zit in no xplode) de werking van monohydraat verminderd, en staat er dus bij informatie dat je de eerste zoveel uur geen cafeine mag hebben... is hetdan geen optie om die noxplode 3 uur later dan in te nemen?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      nou is het wel zo dat cafeine (zit in no xplode) de werking van monohydraat verminderd, en staat er dus bij informatie dat je de eerste zoveel uur geen cafeine mag hebben... is hetdan geen optie om die noxplode 3 uur later dan in te nemen?

volgens mij verminderd het de werking van creatine niet hoor dat weet ik nagenoeg wel zeker eigelijk.. Denk zelfs dat er in die no x plode de benodigde energy stofjes zitten waar welliswaar cafeine bij hoort.

Gewoon aan de creatine monohydraat dan komt alles goed

Comment

hmm.. ja cafeine zorgt ervoor dat de monohydraat minder goed door je lichaam opgenomen word als wanneer je geen cafeine binnen gekregen hebt.

Bij CEE maakt dat weer niet uit...
        Ik ga het gewoon proberen de no xplode/monohydraat combi en kijken of ik iets merk iig thx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X