Herstellen na (Mexicaanse griep)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herstellen na (Mexicaanse griep)

Mexicaanse griep,
    Jawel ik ben er vroeg bij geweest. Waarschijnlijk opgelopen op een festival.
    Ik ben iig een paar dagen goed ziek geweest, maar aardig hersteld.

Eten gaat weer goed en ik heb weer zin om te trainen. Zaterdag geprobeerd weer te mtben, maar dat ging eigenlijk nog niet echt goed en de strijd vroegtijdig gestaakt.

Zondag nog maar niks gedaan en maandag weer begonnen met krachttraining. Ik heb wel wat kracht moeten inleveren, maar het ging beter als dat ik had verwacht, alleen slechter dan wat ik zou willen. Natuurlijk niet gek na 1 week goed ziek zijn.

Mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik weer volle bak gaan? Of moet ik betreft KT ook wat rustiger aan doen? Ik ben nog een beetje duf, maar ik heb er gewoon weer zin in. Genoeg op de bank gezeten en gelegen. Is het riskant te snel weer te gaan knallen? Alvast bedankt voor de reacties!

gr
    N2
    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Luister naar je lichaam

Comment

heb je nog bepaalde medicatie geslikt of injecties gehad voor die griep?
      Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Zelfde als na elke andere griep uitzieken anders heb je dalijk weer wat te pakken....
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bedankt voor de reacties!
          Originally posted by _joker_ View Post
          heb je nog bepaalde medicatie geslikt of injecties gehad voor die griep?
          nee niks.

Originally posted by red View Post
          Zelfde als na elke andere griep uitzieken anders heb je dalijk weer wat te pakken....
          volgensmij wordt je niet weer ziek, maar kan je snel oververmoeid raken.
          Ik ben gisteren iig wezen trainen en het ging opzich goed. Ook het stuk cardio. Ik had alleen na de training last van mijn longen. Geen pijn ofzo, maar echt een rotgevoel. Toch iets te veel gedaan?

Comment

Kijk naar joker zn scherm afbeelding, knap je n stuk van op.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Kijk naar joker zn scherm afbeelding, knap je n stuk van op.
              van silicone? Nog niet geprobeerd!
              Ik zal het eens voorstellen bij mijn chick :P

Comment

Bij wijze van opbouw gooi ik de pre-exhaust erin. Voorkomt dat je hoge gewichten hanteert, maar sloopt je heel behoorlijk.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon rustig opbouwen. Je spieren zijn een week gedeconditionaliseerd dus een lager gewicht zal ook wel aanzetten tot groei, terwijl je de kans op gekut verkleind
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X