Poeders in het vliegtuig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Poeders in het vliegtuig

Ik ga voor het eerst 3 weken naar thailand en wil graag 3 blikjes poeders meenemen om daar te kunnen blijven trainen. Is het toegestaan deze mee te nemen in het vliegtuig? Niet dat ze de poeders als iets verdachts gaan zien in bangkok en ik daardoor vertraging oploop.....
    Mensen met ervaring?

Als het in blikken zit, is het denk ik geen probleem.
    Alleen als je ze in zakjes hebt(zoals die samples van alphaprotein), denk ik dat ze er wel moeilijker over gaan doen.

Comment

Indonesia? Let wel op, alle as is zwaar verboden en strafbaar. Zo ook de HGH en IGF1 ...... En voor de rest neem ik mn eiwitten (poeder) gewoon mee....

Comment

Originally posted by rey333 View Post
        Ik ga voor het eerst 3 weken naar thailand en wil graag 3 blikjes poeders meenemen om daar te kunnen blijven trainen. Is het toegestaan deze mee te nemen in het vliegtuig? Niet dat ze de poeders als iets verdachts gaan zien in bangkok en ik daardoor vertraging oploop.....
        Mensen met ervaring?
        Wat bedoel je nu precies?
        In je koffer of als handbagage???

Comment

Zou er verstandig aan doen een kleine, gesloten verpakking mee te nemen waar je voldoende aan hebt voor je vakantie.
          En anders gewoon genieten en fuck je voeding maar even, komt wel weer goed na de vakantie.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Travel Active » Actueel » Nieuws » Nieuwe regels handbagage Schiphol

Ik weet niet of je hier wat nuttige informatie uit kunt vinden?
            I just want to do, what I like to do!
            Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Als je iets meeneemt, doe het wel in je koffer......

Comment

Of slik het in bolletje, time release whey
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Of slik het in bolletje, time release whey
                  hehehe

Het gaat de koffer in. Strafbaar zal het niet zijn maar wil gewoon geen "oponthoud" oid.
                  Hoe doen jullie "die-hards" het als jullie een paar weken op vakantie gaan eingelijk?? Poeders blijven achter en er wordt gewoon 0,0 getraint?

Comment

Heb net 3 weken vakantie gehad, weinig teruggang in kracht gemerkt. Ben iets vetter geworden maar dat krijg je van die lekkere biertjes en al dat lekkere eten.
                    Beetje doorzetten en het is er zo weer af, geniet van de vakantie en let erop wat je eet. Probeer voornamelijk (onverzadigd) vet en eiwitten te eten.
                    Go heavy or go home!

Comment

Als je een tijdje niet traint kunnen je spieren ook voldoende uitrusten en herstellen van de zware trainingen..
                      Alleen als je weer terug komt moet je rustig aan weer beginnen want spierpijn heb je dan zkr!

Comment

Originally posted by rey333 View Post
                        Hoe doen jullie "die-hards" het als jullie een paar weken op vakantie gaan eingelijk?? Poeders blijven achter en er wordt gewoon 0,0 getraint?
                        Inderdaad, gewoon even ietsjes losser en niet moeilijk doen met allerlei poeders. Geniet van je vakantie, strak je dieet volgen kan je de overige 49 weken van het jaar wel doen. En mocht je dan echt een excuus nodig hebben dan noem je deze drie weken gewoon je "cheatmeal".
                        Fijne vakantie!
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

In de originele verzegelde verpakking mag je proteinepoeder heus wel mee nemen.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Naar landen als Indonesië, China, Thailand e.d. zou ik het risico niet nemen. Waarschijnlijk hebben ze daar ook wel ergens waar ze die dingen verkopen, en anders eet je er lekker vlees (alsof het daar duur is).
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Naar landen als Indonesië, China, Thailand e.d. zou ik het risico niet nemen. Waarschijnlijk hebben ze daar ook wel ergens waar ze die dingen verkopen, en anders eet je er lekker vlees (alsof het daar duur is).
                              precies wat ik dacht, zou nog geen eens suiker mee nemen (bij wijze van)
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X