Nieuwe sportschool gevonden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe sportschool gevonden?

Hallo,

Ik denk dat ik een nieuwe sportschool heb gevonden. Ik werk vijf dagen per week in Almere dus waarom niet in Almere trainen? Dus ik heb zitten zoeken en ik kwam wel het een en ander tegen. Ik vond onder andere Spartacus Gym.
    Kan iemand mij vertellen of dit een goede sportschool is?
    Toen ik nog in Almere woonde ging ik naar Eurofitness maar Spartacus ziet er toch wel heel goed uit.

Ik zal in ieder geval blij zijn als ik bij healthcity weg ben.....

Spartacus heeft een heel goede naam onder de gym's in Nederland. Ben er nog nooit geweest maar het zou idd toch wel een goede moeten zijn ja. Ik zou waarschijnlijk wel ruilen in elk geval.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

volgensmij is dat wel een goede sportschool traint robin brantz daar niet???

Comment

Ook nooit geweest, maar bij mijn weten een goede hardcore gym.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Misschien domme vraag aan alexjoppie: waarom ben je blij dat je weggaat bij Healthcity? Da's toch ook best een goeie, naar wat ik hoor tenminste.

Comment

Originally posted by PL-VFR View Post
            Misschien domme vraag aan alexjoppie: waarom ben je blij dat je weggaat bij Healthcity? Da's toch ook best een goeie, naar wat ik hoor tenminste.
            de naam zegt genoeg, vooral gericht op cardio, groepslessen en dat soort volk, niks mis mee overigens.
            Groeten

Comment

Originally posted by PL-VFR View Post
              Ik heb er heel weinig aan. Het is best prima als je een paar keer in de week een beetje fitness wilt doen maar er is een gebrek aan alles. Het is me heel erg gaan irriteren de laatste tijd. Best een leuke gezellige sportschool als je er naartoe gaat voor sociale contacten....

Comment

Originally posted by Revius View Post
                de naam zegt genoeg, vooral gericht op cardio, groepslessen en dat soort volk, niks mis mee overigens.
                Nee hoor helemaal niks mis me als dat je ding is. Ik ben destijds lid geworden puur uit gemak. Maar het is tijd om verder te gaan en een andere sportschool op te zoeken, is all....

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
                  Nee hoor helemaal niks mis me als dat je ding is. Ik ben destijds lid geworden puur uit gemak. Maar het is tijd om verder te gaan en een andere sportschool op te zoeken, is all....
                  ik heb hetzelfde, helaas heb ik nog geen ov, was van plan om als ik ov heb ik rdam te trainen, maar wellicht ga ik in vlaardingen kijken, schijnt een goede te zitten op fietsafstand

kent iemand die toevallig sportstudio Atlantis vlaardingen?
                  Groeten

Comment

In R'dam zitten genoeg hardcore gyms.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      In R'dam zitten genoeg hardcore gyms.
                      ja klopt, en haar wat ik heb gehoord is lifeline bijvoorbeeld ook al goed.
                      Maar ik woon in Maassluis en 4x per week met de trein naar Rotterdam zonder ov is prijzig... als het goed is heb ik volgend jaar wel ov als student dus dan is de keuze simpel.
                      Groeten

Comment

Dan kun je echt gaan knallen. Heerlijk dat de hele atmosfeer anders is.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Dan kun je echt gaan knallen. Heerlijk dat de hele atmosfeer anders is.
                          ik ga er morgen eens langs fietsen na me werk, kijken of het wat is
                          Groeten

Comment

Een maat van me traint in Classic gym Rotterdam. Schijnt volgens hem ook een hele goede te zijn. Niet zo heel groot, maar wel een goede gym. Volgens hem dan, ben er zelf nog nooit geweest. Wil er overigens wel een keer naartoe.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Ben een keer erlangs gereden. Hoor er ook wel goede verhalen over. Niet binnen geweest.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X