Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik kan zo niet zeggen of het real or fake is maar ik trek een beetje naar de fake kant. Met zo'n ding sla je toch dat hele balletje aan stukken. Ik sla met de zijkant van het batje al een stuk uit het balletje.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Ik kan zo niet zeggen of het real or fake is maar ik trek een beetje naar de fake kant. Met zo'n ding sla je toch dat hele balletje aan stukken. Ik sla met de zijkant van het batje al een stuk uit het balletje.
Het kunnen speciale zijn, met zacht rubber erop ofzo.
Die chuks draaien wel erg snel wat resulteert in een grote kinetische kracht t.o.v. het balletje. Denk ook dat het balletje op zijn minst zou vervormen. Rubber maakt dan vrij weinig uit.
AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Die chuks draaien wel erg snel wat resulteert in een grote kinetische kracht t.o.v. het balletje. Denk ook dat het balletje op zijn minst zou vervormen. Rubber maakt dan vrij weinig uit.
Misschien is het een speciaal balletje, een geprepareerde.
Mocht Bruce Lee echt in staat geweest zijn dat te doen, denk je niet dat ze dat allang wisten dat het balletje het einde niet ging halen?
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment