Advies gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd

Heren ik heb een vraag ik ben pas begonnen met trainen en wil wat spiermassa hebben alleen heb ik lichte zwembandjes omdat ik het afgelopen jaar 10kg ben aangekomen en daarbij niet heb gesport. Ik ben 1.78m en weeg 80kg dus het valt opzich nog mee.

Mijn vraag nu wat voor training kan ik het best doen om aan de ene kant die zwembandjes weg te trainen en tegelijker tijd spiermassa te krijgen. Moet ik eerst cardio of alleen met gewichten trainen of juist alleen met gewichten? Moet ik nu extra eiwitten tot mij nemen of moet ik dara mee wachten tot de bandjes opgebrand zijn?

Na hoeveel tijd zie je eigenlijk verandering van je lichaam met 3 keer per week trainen? Ik wilde eerst een dieetje gaan doen om af te vallen en daarna hard gaan trainen maar volgens mij is da geen super aanpak.

Ik hoor het van jullie
    Last edited by Bertino; 26-08-2009, 21:27.

zomersticky lezen.
    http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Welkom in ieder geval...

Comment

Bedankt voor de snelle reactie ik ga het even lezen

Comment

Damn, ik heb echt een advies waar je u tegen zegt, maar ik mag dan weer geen advies geven!

Welkom in ieder geval.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Damn, ik heb echt een advies waar je u tegen zegt, maar ik mag dan weer geen advies geven!

Welkom in ieder geval.
            Hoezo niet?
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Hoezo niet?
              Heren staat er
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Oooow zo hahaha, ik dacht al. Sorry, ik snapte hem niet helemaal.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Welkom Bertino en succes met je doel..

Comment

ik ben ook nog maar een week lid van dit forum en heb al heel wat bij geleerd over voeding en massa
                    maar ik ben ook 1.78m en weeg 80 kg met een 17 percent aan vet.
                    nu vraag ik me af wat jullie me zouden aanraden van oefeningen en eten
                    als ik massa wil kweken en natuurlijk het percentage vet naar beneden halen
                    ik zal wel min rug niet trainen dus ik dacht aan 4 x per week te trainen mag meer zijn als dat nodig is
                    ik zou een totaal station aankopen voor thuis te trainen en had ook gedacht aan no explode en veel bananen en kipfilet .
                    als iemand me kan helpen graag
                    groeten

Comment

@hoflack, gaarne niet andermans topic hijacken
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Aan je vragen te zien heb je nog niet genoeg gelezen dude...

1. Kant en klare schema's geven we NIET
                        2. Waarom geen rug
                        3. Waarom dat station, der is een mooie topic waar Falstyr uitlegt wat je beter koopt.
                        4. Als je NO explode neemt, weet je best wat het is. En niet nemen om maar iets te gebruiken.
                        5. Voedings is veel meer dan bananen en kipfilet. Als je had veel gelezen in de voedingsectie ging je dit wel weten...

Werk aan de winkel kerel!!
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X