Testesteron en groeihormoon supps definitief in werking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    200mg caffeine en verder ervan onthouding, boem klaar niet moeilijk doen kost niks werkt gegarandeerd. Ben je zo'n bink die zegt, dat voel ik niet dan doe je 400mg en dan knal je zowiezo
    That's true.
    Ook caffeine tabs zijn de moeite waard. Ik nam altijd zo'n 300mg net voor de training. Nou echt wel dat je dat voelt he.

Comment

Zie het maar als placebo, geloof er hard in en t werkt n beetje. Ze beloven allemaal zoveel te doen. En er zal ook best iets van waarheid in zitten, maar de hoeveelheid die je nodig hebt zit er echt niet in.. Zit het er wel in? Dan is het n verboden product... Zo lekker, Het zou verboden moeten worden hehehehehe

Comment

"Qua sups moet je eigenlijk alleen creatine, proteinepoeder, omega3, biergist en vitamine/mineralenpreparaten nemen. De rest is naar mijn mening echt pure marketing. Hoewel sommige mensen hier bij NO-boosters zweren"

Als "natural" 100% akkoord. NO booster af en toe geeft een goede extra pomp tijdens de training.

Comment

Vind 300mg nog aan de lage kant. Aan de andere kant, waarom hoger gaan als je hier al lekker op reageert.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Vind 300mg nog aan de lage kant. Aan de andere kant, waarom hoger gaan als je hier al lekker op reageert.
            Dat was enkel caffeine.
            Toen ik met ECA bezig was zat ik aan de 500mg.

Comment

Maar heeft iemand enige idee bij het gebruik van testesteron krikkende midellen, dat het na een tijdje wel naar de normale pijl daalt ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X