nieuwe gym??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe gym??

Hey mensen,

Ik ga over een half uur naar een sportschool voor een proefavond. Om te kijken of deze sportschool bevalt.

Waar moet ik op letten?

-Squatreack (wil ik zelf het liefst)
    -??
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Squat rek is handig. Een power rack e.d is ook goed
    Losse schijven en stangen
    DB's met fatsoenlijk gewicht tot minimaal 40kg
    Soort mensen die er sporten en hoe ze omgaan met anderen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      dat scheelt inderdaad echt al heel erg in motivatie, bij mijn eigen gym (ja, een wellness center) kijken ze je raar aan als je deadlift en ze kijken je boos aan als je het gewicht te hard laat vallen (en dan doe je nog voorzichtig).
      heb vorige week 1x bij lifeline getrained, en als je die gasten daar ziet dan wil je gewoon steeds meer doen en nog zwaarder gaan, traint echt veel fijner
      Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Squat rek is handig. Een power rack e.d is ook goed
        Losse schijven en stangen
        DB's met fatsoenlijk gewicht tot minimaal 40kg
        OKay, die dumbells gebruik ik nog lahang niet, haha. Maar met een optimistische gedachte dat ik het ooit ga gebruiken.

Verder, thnx!

Comment

Originally posted by Revius View Post
          dat scheelt inderdaad echt al heel erg in motivatie, bij mijn eigen gym (ja, een wellness center) kijken ze je raar aan als je deadlift en ze kijken je boos aan als je het gewicht te hard laat vallen (en dan doe je nog voorzichtig).
          heb vorige week 1x bij lifeline getrained, en als je die gasten daar ziet dan wil je gewoon steeds meer doen en nog zwaarder gaan, traint echt veel fijner
          ziet er goed uit (lifeline) squatende vrouwen op foto's +1
          Calisthenics / Street workout

Comment

Powerrack #1, squatrek is fijn maar powerrack zie ik als noodzaak

Genoeg olympic barbells zodat je nooit zonder zit

Of je gewoon je ding kunt doen of gaan ze kankeren als je je DL laat vallen of een keer schreeuwt bij je nieuwe PR

Veel bankjes zodat als jij der een nodig hebt er één is en niet alles opgebruikt wordt door de beachboys

Dumbells tot 40kg, 32 is echt te weinig heel snel

En of der lekkere dames rondlopen in spandex die aan het rekken zijn, duh

BONUS;

Deadliftplatform
            Bumperplates
            GHR
            Goeie muziek
            Chill management
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

is er geen site van die sportschool?
              Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Ben er vanavond geweest, en viel me zwaar tegen.

Pluspunten:
                -nog geen 4minuten fietsen, heerlijk.
                -15,95 per maard, onbeperkt fitnessen

Echter vond ik het niet denderend.
                Ik was er nog geen 5 minuten en ik stond al in mijzelf
                te schelden omdat er dumbells lagen tot 10 kilo en verder geen enkele
                barbell of grote apparaten. Alleen maar apparaten zoals chest press etc. Geen lat pull down of low row etc.

Tot slimme pieter er achter kwam dat er een trap naar beneden was..hehehe *slaat zichzelf met een dumbell voor zijn hasses*

Maar goed, eeenmaal beneden viel het ook daar wat tegen. 2 losse bankdruk apparaten, redelijk netjes dus, 2 smithmachines, ook netjes (jammer dat ik ze zelden tot nooit gebruik, alleen met schuin drukken).

Echter, 2 losse barbells (volgens mij wel olypmisch van 20 kg), weinig dus, dumbells tot 30 kg (nu nog genoeg, over half jaar niet meer).

Geen squatrack. Okay, op zoek naar het powerrack, ook niet!!!! Moet ik squatten in een smitmachine!!! KAK!!!!!

Dus niet dolletjes enthousiast.

Schijnt erboven een squat apparaat te staan, eentje waar je met je handen langs je zij iets mee moet tillen omhoog, en die je in kunt stellen door knopjes van weerstand in te stellen. nou, de zwaarste was ong. 60 kg. Bedroevend dus.

Al met al:
                -Het meeste is er, alleen alles had wat meer gekunt
                -1 van de belangrijkste dingen mist, een power/squat rack
                -gewichten zijn over half jaar te licht
                -klote muziek
                -deadliften werd bijzonder appart gevonden, aldus vragende blikken richting een kreunende pieter met een rooie hasses. (wel weer 100 kg, mwuahahahaha)

Dus, ik ben nog in hevige twijfel. Aan de ene kant, ik zit misschien nog maar een half jaar in ede en dan hou ik het er wel uit en hou ik boel geld in mijn zak. Aan andere kant, dat halve jaar laat ik een boel resultaat liggen doordat het net niet is.

Dus...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  ziet er goed uit (lifeline) squatende vrouwen op foto's +1
                  squatende vrouwen in de zaal +2
                  Groeten

Comment

Ik zou dan maar even de gemak uit je hoofd zetten en doorzoeken

#1 Powerrack

Zonder powerrack kan je amper wat, is die er niet kan je niet trainen klaar.

Al staan er 100 smiths, powerrack moet je gewoon hebben.

Dumbells is voor luxe, kan ook met barbell altijd, net zo effectief misschien iets minder maar daar zou ik niet eens naar kijken.

Powerrack = en blijft vereiste

Jammer dat niet uitpakt zoals je hoopt, maar zonder powerrack is echt baaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      squatende vrouwen in de zaal +2
                      Ligt eraan wat voor vrouwen. In mijn sportschool zijn er vrouwen die met wedstrijden meedoen en dat is niet echt mijn ding....

OT: Als ik jouw was toch iets anders gaan zoeken. Je zegt het zelf al dat als je hier een half jaar aan de gang gaat je niet veel resultaat gaat halen....zonde van je tijd.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

mijn devies is je doet iets goed of niet
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Ligt eraan wat voor vrouwen. In mijn sportschool zijn er vrouwen die met wedstrijden meedoen en dat is niet echt mijn ding....

OT: Als ik jouw was toch iets anders gaan zoeken. Je zegt het zelf al dat als je hier een half jaar aan de gang gaat je niet veel resultaat gaat halen....zonde van je tijd.
                          wat een luxe dat je wedstrijd vrouwen daar hebt, hier alleen maar mensen met te veel geld die te dik zijn...
                          na niet alleen maar je hebt ook heeeeleee leuke mensen hier maar overvloed aan te dik

soms denk ik wel eens: hebben mensen die het beheeren wel verstand van een sportschool?
                          kwa welke dingen je soms mist!
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Hey, bij wie train je in Ede??

Comment

Is wel leuk om te daar te trainen.....de top van Nederland loopt daar rond.
                              Echt mega grote gasten.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X