Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nee zo niet, maar ik bedoel van die blonde moffenkoppen, weet niet hoe ik het anders moet noemen.
bij een kale negroide persoon vind ik het beter staan persoonlijk, staat wat natuurlijker
nee zo niet, maar ik bedoel van die blonde moffenkoppen, weet niet hoe ik het anders moet noemen.
bij een kale negroide persoon vind ik het beter staan persoonlijk, staat wat natuurlijker
racistisch? ik zeg dat ik het niet mooi vind, het gaat er bij die wedstrijd toch om wie er het indrukwekkendst uit ziet enzo? heeft niks met racisme te maken
racistisch? ik zeg dat ik het niet mooi vind, het gaat er bij die wedstrijd toch om wie er het indrukwekkendst uit ziet enzo? heeft niks met racisme te maken
Zou wel grappig zijn als Ronnie bij zijn comeback zou winnen, ik vind die Dennis Wolf echt een rotkop hebben, hierdoor mag die van mij al niet winnen, zelfde geld voor jay cutler.
doe dan maar dexter of phil heath
Wolf en Cutler lijken dan ook heel erg veel op elkaar.
Wolf en Cutler lijken dan ook heel erg veel op elkaar.
Edit: Althans, hun kapsel dan.
ja dat bedoelde ik dus met moffenkoppen, wist echt niet hoe ik het moest verwoorden. Bedoelde hier mee niet een standaard Duitser of iemand van germaanse afkomst of iets dergelijks maar probeerde het een naam te geven
ik zou graag wolf op 2 willen zien en cutler nog 1 keer op plaats 1.
maar denk niet dat het hem gaat worden, al heeft cutler toch nog wel goeie poging om eerste te worden.
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Zou wel grappig zijn als Ronnie bij zijn comeback zou winnen, ik vind die Dennis Wolf echt een rotkop hebben, hierdoor mag die van mij al niet winnen, zelfde geld voor jay cutler.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment