Aanschaf Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf Homegym

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik verhuizen en heb ik ruimte voor een homegym.
    Ik wil er geen massa mee creëren, maar kracht en de stevigheid.
    Ik heb op internet en op het forum gesurfd, maar ik ben er nog niet achter waarmee ik een goede aanschaf doe.

Op internet vond ik bij Helisport de Marcy Magnum V Multistation voor € 695,-
    Marcy Magnum V Multistation
    Wat mij op valt is dat er geen Legpress bij zit. Sla ik daarmee een spiergroep over die niet vervangbaar zijn door een andere oefening op het apparaat?

Is dit een goede aanschaf? En kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n apparaat?

Ik wil maximaal € 1700,- uitgeven.

Groeten Migala.

Originally posted by Migala View Post
    Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik verhuizen en heb ik ruimte voor een homegym.
    Ik wil er geen massa mee creëren, maar kracht en de stevigheid.
    Ik heb op internet en op het forum gesurfd, maar ik ben er nog niet achter waarmee ik een goede aanschaf doe.

Op internet vond ik bij Helisport de Marcy Magnum V Multistation voor € 695,-
    Marcy Magnum V Multistation
    Wat mij op valt is dat er geen Legpress bij zit. Sla ik daarmee een spiergroep over die niet vervangbaar zijn door een andere oefening op het apparaat?

Is dit een goede aanschaf? En kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n apparaat?

Ik wil maximaal € 1700,- uitgeven.

Groeten Migala.
    dit ding is onnodig, beetje overdreven gezegd geldverspilling.

gebruik de zoekfunctie, falstyr heeft meerdere malen heel mooi uitgelegd wat je allemaal nodig hebt voor een goede homegym.
    Groeten

Comment

Ik heb gezocht onder homegym en kom niet veel verder dan dumbells en halters.
      Ik denk te snappen wat je bedoelt, maar ik vind het niet fijn om met losse gewichten te werken.
      Op het fitnesscentrum waar ik binnenkort weg ga door verhuizing, maak ik gebruik van losse toestellen.
      Dat vind ik fijn werken.

Comment

Originally posted by Migala View Post
        Ik heb gezocht onder homegym en kom niet veel verder dan dumbells en halters.
        Ik denk te snappen wat je bedoelt, maar ik vind het niet fijn om met losse gewichten te werken.
        Op het fitnesscentrum waar ik binnenkort weg ga door verhuizing, maak ik gebruik van losse toestellen.
        Dat vind ik fijn werken.
        met dumbbells en barbells heb je sowieso meer mogelijkheden voor minder geld...
        Groeten

Comment

Dat soort machines en apparaten zijn merendeels bullshit. Koop gewoon wat ik opgesomt heb in een ander topic. Enige machine die je nodig hebt als aanvulling is een lat/kabel station voor wat triceps oefeningen en face pulls. Wellicht nog een stoel voor leg extention/leg curls vanwege afwisseling. Voor de rest ALLES met losse gewichten en niet miepen.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/29502-home-gym.html

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Dat soort machines en apparaten zijn merendeels bullshit. Koop gewoon wat ik opgesomt heb in een ander topic. Enige machine die je nodig hebt als aanvulling is een lat/kabel station voor wat triceps oefeningen en face pulls. Wellicht nog een stoel voor leg extention/leg curls vanwege afwisseling. Voor de rest ALLES met losse gewichten en niet miepen.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/29502-home-gym.html
            Precies, en voor de 1700 die jij er voor over hebt kun je nogal wat in huis halen hoor....

Comment

Bedankt voor jullie reacties,
              misschien moet ik toch maar eens een keer niet zo eigenwijs zijn...
              *slaat zichzelf voor het hoofd*
              Succes met trainen!

Comment

Het probleem is ook dat de apparaten zoals die Marcy tot 60kg gaan en als je een beetje sirieus wilt trainen is dat gewoon weg te weinig.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X