niet afvallen, maar wel een beter figuur??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet afvallen, maar wel een beter figuur??

Hallo mensen....

ben nu een maandje bezig met trainen en het valt me op dat mijn figuur beter word, Terwijl mijn lichaamsgewicht nog maar 1 kg gezakt is..

hou me enigsinds aan een voedingschema maar deze zal tog zeker 800 kcal onder mijn behoefte liggen.....

train overigens 4x in de week fanatiek, maar mijn vraag is dus.. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat m'n figuur "beter" begint te worden, Maar het gewicht niet tot nauwlijks daalt.

1.85
    91 kg

17.9 % BF
    Beste moar weer

meer spiermassa?
    En niet meer dan 500 kcal onder behoefte gaan!
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

is dit de eerste maand dat je traint?
      want als dat zo is dan heeft je lichaam een omslag en zal op het begin de spieren beter zichtbaar worden omdat je er spieren bijkrijgt komt je ook aan want tja spieren wegen nou eenmaal meer als vet

Comment

okeej.. Uit deze reacties kan ik dus opmaken dat ik iets meer kcal binnen moet krijgen en me verder geen zorgen maken om het lichaamsgewicht ???..

want het doel was eigenlijk om af te vallen, Maar als deze veranderingen telkens beetje door blijven zetten zie ik geen reden om dan af te vallen..
        Beste moar weer

Comment

je doel is om vet te verbranden en niet om het cijfer op de weegschaal naar beneden te krijgen toch?

wil je een laag lichaamsgewicht? zorg dan dat je zoveel mogelijk spierweefsel afbreekt, vet weegt lichter!

met andere woorden (fijn dat ik het nu ook eens kan zeggen) lees de zomersticky!

succes

Comment

Originally posted by svoboda View Post

met andere woorden (fijn dat ik het nu ook eens kan zeggen) lees de zomersticky!

succes
            heb em al paar keer doorgelezen..

en idd.. mijn doel is om vet te verbranden.. Dus ik zal me wat minder zorgen gaan maken om de cijfers op de weegschaal.
            Beste moar weer

Comment

Weegschaal zegt niet veel, het gaat om hoe je eruit ziet toch?
              Dus geen zorgen maken en gewoon lekker doorgaan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X