Pijnlijke armen tijden trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijnlijke armen tijden trainen

Hallo allemaal,

Ik ben nu weer 2 weken begonnen met trainen. Hiervoor 4 maanden niets gedaan ivm met werk.
    Ik heb hiervoor ongeveer 2 jaar zonder pauzes getraind.

Ik kwam er achter dat als ik oefeningen doe waarbij mijn armen hoger dan schouder hoogte komen (denk aan
    de incline dumbell press of military press) dat ik een soort van brandende pijn door mijn armen voel. De kracht gaat niet echt uit mijn armen. Ze gaan alleen wel pijn doen. Dit is alleen als ik mijn armen dus omhoog houd. Bij oefeningen voor bijvoorbeeld biceps of triceps heb ik vrijwel geen last van mijn armen.

De pijn is moeilijk te omschrijven maar het is een soort brandende pijn door mijn hele armen. zowel rechts als links.

Ik krijg ook vrij snel een tintelend gevoel in mijn armen als ik ze omhoog houd als ik bijvoorbeeld op de bank zit ofzo. Na ongeveer 10 seconden gaan ze al helemaal tintelen alsof ik een slapende arm heb.

Ik heb dit dus nog nooit eerder gehad. Weet iemand wat dit is? en wat je eraan kunt doen?

Alvast bedankt!

Stej jezelf eerst eventjes voor in de desbetreffende topic, wel zo netjes!

Comment

Heb je hart problemen misschien? Zuurstof gebrek?

Comment

Heb ik even niet mee gekregen! maar is inmiddels gebeurd

en @ knulletje ... niet dat ik weet.

Comment

Zenuwtje knel wellicht. Anders eens je bloeddruk op laten meten.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Zenuwtje knel wellicht. Anders eens je bloeddruk op laten meten.
            In beide armen Pin?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              In beide armen Pin?
              It's a long shot, I know.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

bezoek huisarts!
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

vanavond weer getraind en weinig last gehad omdat ik niet veel oefeningen heb gedaan waarbij ik er last van heb. maar nu ik achter pc zit begint me linkerarm weer aardig te branden:S:S

Comment

ik heb hier ook af n toe last van, kheb t in me schouders!. tijdens het trainen heb k er niet echt last van. maar dezelfde situatie als jou.

als ik in de bank zit met me hand onder me hoofd en met me elleboog op de leuning, opeens uit het niets krijg ik een soort van verzuring/brandend gevoel. of als ik tijdens werk lampies moet ophangen. ze wegen bijna niks. maar dan heb ik al zéér snel een brandend gevoel in me schouders. lijkt net verzuring. maar dan al na een seconde of 10. lijkt me sterk dat me armen dan al verzuren?

best wel irritant..
                    The only Limitation is your Imagination!..

Comment

Dat is gewoon dat er minder bloed naar je armen kan stromen omdat je ze hoog hebt.
                      En dus moet het bloed tegen de zwaartekracht een flink eind reizen.
                      en met op de bank zitten krijg je gewoon minder bloed omdat waarschijnlijk je aders klein beetje zijn afgeknepen.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X