het 30gr eiwit per 3 uur gedoe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het 30gr eiwit per 3 uur gedoe

Hi all,

klein vraagje. ik zag in enkele posts van de meest ervaren onder jullie dat dit dus niet het geval is. kan er mij iemand zeggen waarom niet? of is dat gewoon zo

Originally posted by mmakev View Post
    Hi all,

klein vraagje. ik zag in enkele posts van de meest ervaren onder jullie dat dit dus niet het geval is. kan er mij iemand zeggen waarom niet? of is dat gewoon zo

Vraag je nou waarom dat zo is of naar een bron waaruit dat blijkt?

Als je daadwerkelijk wil weten waarom dat zo is zul je wellicht even naar de evolutie moeten kijken en tot de conclusie moeten komen dat het ofwel een grotere overlevingskans heeft opgeleverd ten opzichte van een vorige situatie ofwel dat er zich nog geen andere situatie met een grotere overlevingskans heeft voorgedaan.

Of zoiets
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Cios lulkoek.

Stel je bent een bodybuilder met een gewicht van 100 kg.
      per kg lichaamsgewicht neem je 2,5 gram eiwit= 250 gram per dag

maar je mag maar (24:3= 8 keer 30 gram) 240 gram.

oftewel niemand boven de 100 kg kan zijn eiwitbehoefte eten?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Het is gewoon bullshit. Daarnaast is het zo vaak behandeld dat je ook gewoon zoek functie kunt gebruiken, want velen van ons hebben geen zin om het weer op te rakelen.

Comment

Ben er vanovertuigd dat als je het gewoon goed verdeelt er helemaal niks aan de hand is.
          dus niet alles in 1 maaltijd proppen.

Voor de onderzoeken moet je de zoek functie maar een gebruiken.
          Who's the Chef

Comment

Had Atta niet eens een uitgebreid onderzoek gepost? Ik ben overigens ook van mening dat je lichaam meer dan 30 gram eiwit ineens kan opnemen. Kan niet geloven dat je niet meer kunt opnemen in een keer. Ben het met Shredmaster's reply eens.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X