Wat een ramp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een ramp!

Ik naar de sportschool om een lekkere full body te doen met daarna een tabata. Uh huh ja tuurlijk. Warming up gedaan, het was nog lekker rustig. Leg press, prima eindelijk mijn 160kg met een rep extra gedaan. Yay! Lat pull down ging ook lekker. Maar toen. Toen liep ik naar de losse gewichten om daar verder te trainen en daar ging het mis want ik kwam er niet eens tussen! Alles was bezet. Bent over rows heb je toch echt een barbell voor nodig. Nee, allemaal bezet. Schuin bankdrukken beetje moeilijk zonder bankje.
    Overal waar je keek van die opgeschoten pubers die de boel bezet houden en niets doen. En van die barbi poppen die een beetje mooi lopen te zijn. Ik raakte zo frusti dat ik ben weggelopen. Deze maand gaat heel lang duren. Ik heb opgezegd maar toen kreeg ik te horen dat ze bij health city twee maanden opzegtermijn hanteren. Spartacus geeft je als je overstapt een maand trainen gratis tot je opzegtermijn is afgelopen. Waanzinning als je maar een maand hebt. Maar bij healthcity zit je er dus twee maanden aan vast. Probeer te denken, nog maar een paar weken. Maar ze duren zooooooooo lang! Morgenochtend nog maar een keer proberen. Ik werk niet meer op vrijdag dus morgenochtend na mijn ontbijt maar in de herhaling.

Ok moest er ff uit.

Ik ken het, frustrerend vooral omdat ze niks uitvoeren en wat ze uitvoeren doen ze fout.

Comment

komt me bekend voor, zeer vervelend. Alleen bij mij zijn het weer oudere mensen van circa 50/55 jaar die zitten te klooien met dumbells van 4 kilo..

Comment

Ik denk dat bijna iedereen dat wel eens overkomt, en als je dan eindelijk bij de smith/drukbank komt staan diezelfde mensen je aan te kijken alsof je van een andere planeet komt wanneer je begint met je squat/deadlift/benchpress..
        How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
          Ik denk dat bijna iedereen dat wel eens overkomt, en als je dan eindelijk bij de smith/drukbank komt staan diezelfde mensen je aan te kijken alsof je van een andere planeet komt wanneer je begint met je squat/deadlift/benchpress..
          Ja, precies! Of ze staren je zo de grond in. Als blikken konden doden! Ben blij dat dit niet het geval is. Zou toch vrij storend zijn geweest.

Comment

nog leuker is dat ze over je gaan praten als je bijna alle schijven gebruikt voor je deadlift
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              nog leuker is dat ze over je gaan praten als je bijna alle schijven gebruikt voor je deadlift
              Haha, in plaats van dat ik me daar aan erger vind ik dat geweldig.
              @ts: DB Row ook geen optie?
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Haha, in plaats van dat ik me daar aan erger vind ik dat geweldig.
                @ts: DB Row ook geen optie?
                kvond het ook erg grappig, 2 gasten die rond de 90kg bench press doen, hadden nog maar 50kg over
                Groeten

Comment

we kennen het allemaal denk wel.
                  dinsdag had ik het nog met benen trainen.

verder kijken ze altijd raar naar me bijv. met mijn chocomelk
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Nou en. Dan gaan ze ook maar is deadliften.

Comment

gelukkig geen last van, wel mensen die tegen mij zeurden waarom ik mijn troep liet liggen terwjil ik er daarna weer mee verder ging.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Nou en. Dan gaan ze ook maar is deadliften.
                        liever niet, zijn er geen gewichten voor mij over
                        Groeten

Comment

ben blij dat ik deze situatie niet herken. bij mij is er nooit veel volk, op vrijdagavond is er zelfs dikwijls maar een vijftal man
                          Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            liever niet, zijn er geen gewichten voor mij over
                            Zo bedoelde ik het ook niet.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                              ben blij dat ik deze situatie niet herken. bij mij is er nooit veel volk, op vrijdagavond is er zelfs dikwijls maar een vijftal man
                              De rest zit in de kroeg, die denken laat die eenzame gek maar met ze gewichten
                              How you like them apples?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X