Meedoen met wedstrijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meedoen met wedstrijden

Beste allen,
    Ik train nu ongeveer een jaartje serieus en ben aardig gegroeid en wil uiteindelijk ook het podium op.
    Maar hoe te beginnen ik heb geen flauwe benul hopelijk kunnen jullie mij wat informatie geven en dan bedoel ik niet op traininggebied maar over de procedures van de wedstrijden.

Met Vriendelijke Groet
    LJ

Zou om te beginnen je inschrijven bij een bond die amateur wedstrijden organiseert. Hoe dat verder allemaal in z'n werk gaat weet ik niet, aangezien ik me niet verdiep in wedstrijden.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

hier ben ik ook beniewd naar, wedstrijden doen zegt me ook wel iets.. Voor binne paar jaartjes.

Comment

Moet je er wel een béétje fatsoenlijk bijstaan he
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Als je 88 kg weegt met een vet% van rond de 5 zoals in je profiel staat wil je mij dan is een pic van je pmen... ben super benieuwd naar je fysiek...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Als je 88 kg weegt met een vet% van rond de 5 zoals in je profiel staat wil je mij dan is een pic van je pmen... ben super benieuwd naar je fysiek...

staat ook wel dat hij twee jaar traint en hier één......
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

klopt ervaring 2 jaren maar geeft ook hier aan dat hij nu een jaar serieus traint..

Comment

85kg bij 5% is niet echt iets voor een wedstrijd. Onder de 95kg heb je er niks te zoeken wat mij betreft. Dus zou nog een jaar of 2 door trainen zodat er fatsoenlijke hoeveelheid massa aanwezig is. En dan gewoon mee doen met wat open NK wedstrijden om ervaring op te doen.

Comment

Hangt ook allemaal van je lengte af als je 1m 80 bent en ie weegt 85 kilo op 5% Zou ik nog even door trainen, maar ben je 1m 70 sta je er wel al lekker bij.

Comment

Je word toch onderverdeeld in verschillende klasses? Dus volgens mij zou je dan wel mee kunnen doen op 85 kg. Ik ben hier in de fotogallerij ook wel eens foto's tegen gekomen van atleten die als ik het zo zag toch echt geen 90 kg wogen.

Comment

Meedoen aan Fitness of Amateur Competitie - Wat komt daar bij kijken?

Comment

Leuk stuk.
                        Ga ik als ik tijd heb even helemaal lezen.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Je word toch onderverdeeld in verschillende klasses? Dus volgens mij zou je dan wel mee kunnen doen op 85 kg. Ik ben hier in de fotogallerij ook wel eens foto's tegen gekomen van atleten die als ik het zo zag toch echt geen 90 kg wogen.
                          Die ecto-klasses moeten afgeschaft worden. Is tijd verspilling want er valt geen zak te zien bij die mannetjes. Er zou gewoon een klasse moeten zijn voor 95kg-105kg en 105kg en hoger. Geen gezeur met tijd verspillende ecto's.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            85kg bij 5% is niet echt iets voor een wedstrijd. Onder de 95kg heb je er niks te zoeken wat mij betreft. Dus zou nog een jaar of 2 door trainen zodat er fatsoenlijke hoeveelheid massa aanwezig is. En dan gewoon mee doen met wat open NK wedstrijden om ervaring op te doen.
                            Flink ongenuanceerde kutopvatting. Open NK, die zijn er niet. Je moet je naar het NK niveau toewerken, door eerst een paar wedstrijden te draaien. Bij de NBBF moet je van C niveau doorstromen naar A niveau, bij de andere bonden zou ik het zo precies niet weten, maar daar sta je ook niet onmiddelijk.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ongenuanceerd? Laat ik dan even jouw als voorbeeld nemen met 80-84kg en 6% vet maand of twee terug. Je stond er ripped bij, maar om nu te zeggen genoeg massa om op een podium mee te draaien? Absoluut niet. Sterker nog als je je shirt aan hebt zou ik niet eens kunnen zien dat er gesport wordt. Maar vreemd genoeg zijn er genoeg gasten die denken wel op een podium thuis te horen terwijl ze nog te weinig om te showen hebben. In een wedstrijd van bodybuilding verwacht het publiek gewoon ripped gasten te zien met een fatsoenlijke hoeveelheid massa. Een Punani van 90-95kg daar en tegen heeft wel genoeg om te laten zien op een podium.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X