Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Ey Beste leden!

Ik heb een vraag, ik eet nu al 3 weken veel/meer dan eerst.
    en ik train nu 5 keer per week met een personale trainer.

maar ik heb de angst dat ik dalijk meer afval dan bijkom van all dat sporten!
    Mijn personale trainer heeft mij all persoonlijk gezegt dat dat egt niet kan.

toch will ik jullie mening!

(ff voor de goede orden ik eet om de 2 uur een maaltijd van 4 sneetjes brood tot wat bami/pasta/fruit/ van alles)

Mvg Itsmylife

Huh? Je eet veel meer dan eerst, en bent bang dat je meer gaat afvallen dan aankomen van het sporten? Ik denk dat jouw personal trainer gelijk heeft.. Veel meer eten en afvallen, gaat niet echt samen dus zal er best wat gaan bijkomen.. Om de 2 uur eten is mooi man..

Comment

Zou er zo bang niet voor zijn hoor. Als je wat afvalt, ga je nog wat meer eten. Zo'n halszaak is het echt niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Daar hoef je niet bang voor te zijn, immers spiermassa is zwaarder dan vet

Comment

Daar hoef je niet bang voor te zijn. En als je zou afvallen dan doe je er gewoon nog een paar kcal bij.
          Maar ga daar maar niet van uit. want als je echt zoveel eet als je zegt dan komt dat helemaal goed.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dan eet je toch meer?
            Als je lichaam straks meer spiermassa heeft, zal je verbruik ook weer hoger liggen. Dan moet je voeding dus weer omhoog.

Maare, los daarvan; zie je al resultaat?

Comment

Als je een goede PT hebt zou ik hem maar geloven
              Who's the Chef

Comment

Dan pak je weegschaal en ga je er 1x in de week opstaan, elke week precies hetzelfde tijdstip. Dan weet je of je aankomt/afvalt. Niet elke dag erop staan dat fluctueert toch te veel.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X