Leverancier gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leverancier gezocht

hallo mensen,
    mijn naam is Robin en kom uit Zwolle..
    ik woog eerst 114 kg en nu 88 kg met ruim 2 maanden aan kracht training!

ik ben nieuw op het forum en ga binnen 2 weken mijn webshop openen..
    ik ben dus erg benieuwd of er hier mensen zijn die een adres hebben van een leverancier voor voedingssupplementen.
    dan kan ik straks met de kvk nummer daar namenlijk heen gaan.

verder hoop ik veel van jullie te kunnen leren!
    Gr, robin.

Originally posted by Robijno_1985 View Post
    hallo mensen,

ik ben dus erg benieuwd of er hier mensen zijn die een adres hebben van een leverancier voor voedingssupplementen.

Gr, robin.
    welkom, normaliter gaat het er hier anders aan toe en word een grote mate van zelfwerkzaamheid verwacht, heb je specifieke vragen dan staan er vele tot je beschikking maar allereerst moet je veel lezen waaronder het zomersticky en een aantal andere relevante onderwerpen en vervolgens is bij een kennismaking ook normaal dat je een trainings-/voedingsschema deelt, je stats en je doelen kenbaar maakt. Veel plezier !!
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Webshop waarin?

Want ik begrijp eruit dat je iets met voedingssupplementen gaat verkopen (na twee maanden krachttraining)?
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

apart eerste berichtje.

in 2maanden tijd zoveel eraf is onmogelijk tenzij je crash dieet schema volgde. en zou je het denk ik nog niet halen
        Calisthenics / Street workout

Comment

ik zou zeggen slotje erop

of verwijderen deze zin loze topic
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Binnen twee maanden opent je webshop, maar een leverancier heb je nog niet...?

Strakke actie!
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik raad u een cursus van de LOI aan, welke dan ook, al doe je een cursus opzichter putjesschepper, om even te leren plannen

En dan een cursus wiskunde
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik heb het idee dat ie niet een webshop voor voeding supplementen gaat beginnen... maar dat ie denkt dat hij met een kvk nummer goedkoper kan kopen (geen btw enz).

Zal die nog voor leuke verassingen komen te staan.
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Welkom Robijno.. Ik moet zeggen dat ik hetzelfde denkt als IJsBlok..

Comment

welkom, zijn ze in zwolle allemaal zo gek?
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Robijno_1985 View Post
                      hallo mensen,

Gr, robin.

Heb je al een website?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

als ik toch in zwolle moet bestellen word het wel b&f shop

Comment

mensen ik heb een aantal typ foutjes gemaakt..

ik ben met een dieet bezig geweest (laag in koolydraten) 6 maanden lang.
                          ik woog toen 114 kg en ben in 6 maanden tijd dus 28 kg afgevallen.
                          nu ben ik bijna 1,5 jaar op het zelfde gewicht gebleven (86 kg).
                          en nu train ik dus ruim 2 maanden met een goed schema en voedingssuplementen.

ik wil idd een webshop beginnen en niet om zelf er goedkoper aan te komen.
                          heb bijna alles al rond!

ondernemingsplan, de site, welke producten ik wil verkopen.
                          volgende week heb ik dus een afspraak met de kvk!
                          verder volg ik een opleiding gewichtsconsulent.

maar excuus voor mijn eerste stomme tekst, heb hem terug gelezen!!
                          p.s en probeer goedkoper te zijn dan BodyenFitshop

Comment

Met alle respect, maar zo werkt het niet.
                            Je zegt een hoop te willen leren hier, maar je wil al wel mensen straks adviezen gaan geven welke producten het beste zijn voor hun specifieke doelstellingen.
                            Als je je onderzoek en ondernemingsplan wat gedegener had gedaan dan had je geweten waar de producten te halen en had je ook gelijk geweten dat je voor duizenden euro's moet inkopen willen ze serieus aan je leveren.
                            Goedkoper zijn dan anderen klinkt leuk, maar shops als wij (Sportfood), XXL en Body en Fit zitten kwa prijs al aan de onderkant van de markt. Veel producten mag je niet eens goedkoper leveren.
                            Daarnaast heb je te maken met BTW afdracht(BTW nummer al aangevraagd?), advertentie kosten, site onderhoud, verpakkingsmateriaal, inkomensbelasting enz.enz. Dat moet allemaal betaald worden van je winst en die wil jij nog kleiner maken door onder de minimumprijzen te gaan zitten.

Ik wens je het allerbeste en iedereen moet een keer ergens beginnen maar ik zou je voorbereidingen echt serieuzer nemen anders gaat het je alleen maar geld kosten.
                            www.sportfood.nl

Comment

Ik heb wel wat amfetaminen goed afslank middel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X