Hardlopen na benendag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardlopen na benendag

He,

Ik kon het net niet laten om mijn benen niet te trainen, dus ik heb weer lekker (na 2 jaar!!) lekker eens gedeadlift, gesquat en nog een paar oefeningen gedaan met mijn dumbell (binnenkort koop ik een stang met gewichten) Alleen mijn benen zijn nu af ( niet helemaal tevreden, maar heb te weinig gewichten)

Wat ik mij nu afvraag: is het verstandig om morgen 30 minuten te gaan hardlopen op een rustig tempo zodat ik nog runners high word? (want daar doe ik het voor)

Thanks voor de replys!

Originally posted by Mindgamer View Post
    He,

Ik kon het net niet laten om mijn benen niet te trainen, dus ik heb weer lekker (na 2 jaar!!) lekker eens gedeadlift, gesquat en nog een paar oefeningen gedaan met mijn dumbell (binnenkort koop ik een stang met gewichten) Alleen mijn benen zijn nu af ( niet helemaal tevreden, maar heb te weinig gewichten)

Wat ik mij nu afvraag: is het verstandig om morgen 30 minuten te gaan hardlopen op een rustig tempo zodat ik nog runners high word? (want daar doe ik het voor)

Thanks voor de replys!
    De dag na benen (workout op ma of di) probeer ik wel eens heel rustig de verzuring er uit te lopen maar meestal lukt het niet en derhalve geef ik ze gewoonweg rust. Ik heb wel sterke progressie op mijn benen, zowel qua kracht als massa dus blijkbaar werkt dit voor mij. Ik train ze vaak ook nog "licht" op vrijdag (2 oefeningen) en heb dan weer 2 dagen rust.
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Kun jij de andere dag hardlopen? Respect hoor gozert, ik red het niet.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Kun jij de andere dag hardlopen? Respect hoor gozert, ik red het niet.
        Meestal als ik ga tennissen na een benen training dag, kom ik echt niet meer door me knieën en is me reactie echt bizar traag, hardlopen zit er dan ook echt niet in
        Groeten

Comment

Mmm, ik denk indd dat het morgen niet mogelijk is. Mijn benen beginnen nu al te trillen als ik erop sta...

Maar ik heb dat hardlopen nodig! Hoe kan ik dit nou combineren met hardlopen? Want hardlopen op dezelfde dagen waarop ik mijn benen train is voor mij onmogelijk spijtig genoeg...

Comment

gewoon op andere dagen hardlopen? :S
            Groeten

Comment

Stel je traint 2x benen in de week. Dat zijn 2 dagen + 2 rustdagen erna, blijven er nog 3 dagen over voor het hardlopen toch?

Comment

Revius jouw borst is opeens wel hard gegaan he? Minder droog maar wel voller. Wheeeehehehe

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Revius jouw borst is opeens wel hard gegaan he? Minder droog maar wel voller. Wheeeehehehe
                  hahaha, moest even naar boven scrollen voor ik het begreep
                  Groeten

Comment

Mja, ik wil dus minimaal drie keer in de week hardlopen, en na een hardloop dag kan ik niet weer gaan hardlopen, omdat je ook rust nodig hebt....

Comment

Hmm, gisteren schijnbaar niet hard genoeg getraind ofzo...

Ik zit continue met een erectie, heb alleen (nog) spierpijn in mijn onderrug en onderbuikspieren, mijn benen voelen heel vermoeid en slap aan en verzuren snel wanneer ik ze aanspan en mijn bovenbenen beginnen een beetje spierpijn te doen, en verder kon ik gisteravond heel moeilijk in slaap komen, omdat ik erg actief was En ik voel me heeeeel erg lui en geil al vanaf ik wakker ben.

Hoe is dit mogelijk?
                      En is het verstandig om straks even te gaan hardlopen?

Comment

Yo,

Als je nog zulke vermoeide en stijfe benen hebt zou ik het gewoon nog even uitstellen tot morgen.

Ik probeer ook altijd om en om te trainen, ma-woe-zat fitness en tussendoor de di en do te hardlopen.
                        Ik pak op de dagen niet al te veel benen, anders heb ik het de eerste 5 km ook wat te zwaar en kans op overbelasting is dan erg groot. Kan je helemaal een paar weken niet lopen.

Ik lees dat je in je 30 minuten loopje een runners-high wil ervaren...die ga je niet meemaken hoor met een loopje van 30 minuten...
                        Als ik de materie goed heb begrepen en vanuit mijn eigen ervaring kan je deze pas krijgen als je afstanden van 12 a 15 km loopt.

Of je moet dat doen in die 30 minuten... :-)

MikeG

Comment

Mmm, ik ervaar het altijd net op het laatst....En hoeveel KM ik loop, heb geen idee. Tempo en tijdsbestek is van belang hier hierin, als maatstaf bedoel ik dan...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X