Was een chubby botje, en was het zat, wou een sixpack. En zo is het geëscaleerd van situps tot je erbij neer viel tot de sportschool.
Wat heeft jouw geispireerd
Collapse
X
-
Begon eigenlijk al toen ik 8 was.Boekjes van de Sport en Fitness vragen voor mijn verjaardag.Het zat er dus al vroeg in.Ja waarschijnlijk ben ik deels geinspireerd en deels natuurlijke interesse.Ik ben op mijn 17de begonnen.Ik was niet al te groot en aangezien ik in die tijd bij AZ en Volendam voetbalde adviseerde mijn vader om wat breder en fysieker te worden.Dit is uiteinderlijk uitgegroeid tot een levensstyle en met voetballen ben ik op mijn 19de gestopt.
Comment
-
Ik was zo mager/slap dat ik daar wat aan wou doen.
zat er bij mij ook al vroeg in groep8 begon ik al met trainen (tenminste opdrukken tot je er bij neerviel enz)
maar bleef eigenlijk behoorlijk slap.
at voor mijn gevoel genoeg(10boterhammen met chocpast/hagelslag) wist ik veel dat ik andere dingen moest gaan eten.
toen op mijn 16de kwam ik hierop terecht omdat ik via google zocht naar tienerkrachttraining om mijn ouders over te halen dat ik naar de fitness mocht.
uiteindelijk overgehaald als ik het zelf betaalde.
en nu voel ik mij goed, zit lekker in mijn vel en heb een hele gezellige hobby!
en mensen die mij inspireren :
Frank Mcgrath & Charles Poliquin
Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ben altijd al te dik geweest en een aantal jaren geleden was ik begonnen met fitness.
Hierdoor flink wat kilo's kwijt geraakt, maar toen ik stopte, kwam alles er weer bij.
Nu sinds een jaar weer begonnen en sinds een half jaar (sinds ik hier lid ben) serieus aan het trainen.
Door het trainen voel ik me beter en fitter en door de reacties om me heen, blijf ik gemotiveerd.
Met name door de films van Arnold heb ik altijd groot en gespierd willen worden.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Mwah ik ging erop omdat ik gwn van sporten hou.. en had knieblessure dus moest andere sport zoeken.
Trainde daarvoor al met halters thuis.. dus leek me altijd al leuk.
Ik hecht ook meer waarde aan spiermassa dan conditie, dus perfecte sport.
Die gast van transport of will smith hebben wel gespierd lichaam, zekers nice.
Ik wil geen bodybuilder worden, meer soort beachboy (met getrainde benen)
En geeft voldoening, na de training en als je ziet dat je steeds sterker word.
Was altijd slank/dun, en ik wilde graag meer spieren.. dat nu eindelijk bezig is
Comment
-
Frank McGrath.. Toen ik hem zag wou ik nooit meer stoppen met trainen!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-