Wat heeft jouw geispireerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mannelijke boobs

in de meeste gevallen zijn het vettieten :P

Comment

@ knoefje: Dat is een gefotoshopte foto van Ruhl. Neemt echter niet weg dat hij alsnog huge is.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Bij mij toch ook het feit te mager te zijn, er veel mee getreiterd worden vroeger, onzeker daardoor. Toch ook er beter uit willen zien, een gezond lichaam heb ik altijd al gehad. Veel gesport maar niet de gewenste massa.

Inspiratie? Eigenlijk geen persoon of idool, tot "shredmaster" hier mij een "skinny bitch" noemde in mijn foto topic
        Dat was toch wel een bron van inspiratie !! In positieve zin. Ik heb dat soort prikkelingen nodig om iets meer te kunnen. Maar huh Shred.. het werkt man !!
        Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
        25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
        "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

ik ben altijd dik van mezelf geweest en eigenlijk ben ik er nooit zoveel mee gepest, want was best bevriend met iedereen en was sterk vergeleken met de rest. maar eenmaal ouder (16jaar) werd het me toch wel duidelijk dat ik toch het lichaam wilde wat je op tv ziet in films, allemaal helemaal afgetraind.
          tot de dag van vandaag nog bezig. wil heel graag maar komt altijd wel iets tussen, werk en school enzovoort. heel jammer maar hoop dat dat binnekort kan veranderen...

Comment

Trainen heb ik altijd al leuk gevonden.
            Mijn inspiratie is eigenlijk tweezijdig.
            1. Al die films die ik gezien heb waarbij mensen zich zien te transformeren. Denk bijvoorbeeld aan Will Smith ali, dan I-robot en dan weer I am legend.
            Ik raakte nieuwsgierig naar hoe zo iemand steeds een ander lichaam kon hebben.
            Natuurlijk hebben acteurs het voordeel alle tijd te hebben voor training en koks kunnen betalen om goeie maaltijden te maken, maar het ging mij om die transformatie-mogelijkheid

2. Voeding. Steeds extreem hard trainen maar geen resultaat zien tot ik een interview zag met die gast van Blade trinity, hij zei: Het meest verassende voor mij wat dat voeding 80% van je training is.
            Ik keek naar mijn eigen eetpatroon en ik snapte opeens de link waarom ik niet zo snel vooruit ga. Ik richtte me alleen maar op de 20%

De grootste inspiratie is eigenlijk nog mijn geloof dat ik er alles aan gedaan wil hebben om zo gezond mogelijk door het leven te gaan
            ~love what you do, do what you love~

Comment

Zo gezond mogelijk willen leven is bij mij ook het nr 1 doel!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                @ knoefje: Dat is een gefotoshopte foto van Ruhl. Neemt echter niet weg dat hij alsnog huge is.
                i know
                44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                ....

Comment

Door me te smal te voelen..

Comment

Door een van mijn klasgenoten. Die was altijd erg serieus bezig met Krachttraining. Ben toen een aantal keer mee geweest. En toen natuurlijk hooked geraakt aan Krachttraining.
                    Echt een idool of voorbeeld heb ik niet echt.

Comment

Ik zag wel eens mensen die een mooi atletisch figuur hadden en toen dacht ik BAMM! Dat wil ik ook..
                      en nu ik krachtraining doe voel ik me gewoon super en tijdens het groeien stimuleer ik mijzelf ook..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X