Trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema

Een vriend van mij studeert zegmaar ongeveer sport,

Zelf gaat hij ook vaak naar de sportschool en hij werkt daar ook en dat is hem ook aan te zien, hij zei ooit een keer tegen mij, als je bijvoorbeeld maandag borst triceps benen doet en dinsdag rug biceps schouders dat je dan het hardst groeit als je woensdag weer borst triceps benen doet.

Een andere vriend van mij die ook op een sportschool werkt zegt juist dat je het hardst groeit als je een spiergroep 1x in de week traint..

Wat is waar ?
    Last edited by Wooda; 13-10-2009, 19:24.

Persoon A, van bewering een, is een mongool. Persoon B van bewering twee snapt niet dat niet alle mensen groeien op dezelfde trainingsprotocollen, maar is dichter in de buurt dan persoon A.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Persoon A, van bewering een, is een mongool. Persoon B van bewering twee snapt niet dat niet alle mensen groeien op dezelfde trainingsprotocollen, maar is dichter in de buurt dan persoon A.
      Lekkah.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Oke maar wat is nou eigelijk wel de bedoeling haha

Comment

Spieren groeien in rust, dus nu kun je zelf wel uitmaken waarom het eerste niet zo goed is.

Wat persoon 2 zegt kan goed voor hem werken, maar dat zal niet voor iedereen gelden. Sommige reageren beter op 2 of 3 keer in een week trainen.

Conclusie: kijk voor jezelf wat het beste aanvoelt voor jou.
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X