Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies

Hallo allemaal.
    Mijn naam is Roy van Lieshout ik ben 1.76 lang en weeg 76kg met een vetpercentage van ongeveer 20%.

Nu mijn doel is om in 2,5 maand dit te bereiken:
    Schouders: + 12 CM
    Borst + 10CM
    Arm + 3,5 CM

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen.
    Bulken of cutten iemand die me kan helpen??
    Ik denk namelijk zelf dat ik moet cutten maar of ik dan ook mijn doel bereik weet ik niet.
    En ik heb een buikje en zwembanden die wil ik dus ook zo snel mogelijk weg hebben.
    Alvast bedankt!!
    Gr. Roy

Welkom!

Wat je moet doen is dit:

Klik =>http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html Lezen en aan de slag gaan.

Succes ermee!
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

(te laat om te editen )

'T is lastig om veel spieren aan te komen en veel vet te verliezen tegelijk.
      Dus ik denk dat 't, of 't een, of 't ander word.
      De spiertjes erbij bulken of de vetjes eraf cutten.
      Ligt er ook helemaal aan hoe lang je al traint en hoe ontwikkeld je lichaam al is.

Ik zou beginnen om de zomersticky eens flink door te spitten, daarmee kom je denk ik al een heel eind.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

keuzes maken delen wil niet..
        zou in jou geval eerst ff terug cutten, en daarna bulken.. 20% is toch vrij veel.. daarna clean bulken. weet neit wat je armen en borst nu doen.. maar vergeet je benen niet. 2 lucifertjes onder een doosje lucifers staat niet.

Comment

Welkom..

Ik wil even vermelden dat je nog een aantal belangrijke dingen mist

Benen: + ..
          Rug: + ..

Ik zou me niet zo blind staren op willen groeien in de eerste paar maanden maar eerder werken naar een vetpercentage waar je gelukkiger mee bent (je wilt immers je buikje en zwembandjes zo snel mogelijk weg hebben). Daarna lekker bulken en flink wat massa pakken. Andersom kan natuurlijk ook maar schrik dan niet wanneer je buikje nog wat toeneemt.

Sluit me bij sch00m aan.. zomersticky lezen daar leer je heel veel van (evenals de rest van het forum)

Comment

Als je dat in 2,5 maand wilt bereiken... Ik vrees er voor Toch niet als het spier moet zijn.

Zoals mn voorgangers al gezegd hebben; eerst wat cutten en dan licht bulken. Probeer meer een doel te zetten op lange termijn.

Ik weet niet als je bedoeling is om nieuwjaar als een beer te vieren, geloof me; het zal NIET lukken!!

Ben je zeker van die 20% bf trouwens?
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

je wil centimeters winnen maar vet verliezen......
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Ik zou eerst een doel als bf% stellen, daarna pas van hoeveel je wil groeien.
                Dus begin met cutten!!!
                Groeten

Comment

Welkom Roy.. Als je de manier hebt gevonden om dat te gainen in 2,5 mnd, laat het mij dan even weten.. Ik wil dat ook wel.. Succes met zoeken Roy, maar ik denk persoonlijk dat je de lat iets lager moet leggen..

Comment

Je gaat zekker over 2.5 op vakantie naar een warm land dat je zosnel resultaat wil boeken:P
                    Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Hallo mensen
                      Allereerst bedankt voor de reacties.
                      Nou ik zal jullie heel eerlijk vertellen dat ik er allemaal niks van snap.
                      Ik kan wel gaan bulken dan zal ik misschien wel mijn doel bereiken maar dan zit ik nog steeds met het feit dat alles vet zal zijn en niet spier
                      En als ik ga cutten dan word ik een stuk smaller....
                      Wat ik nu meestal doe is

15min Cardio
                      60min Krachttraining
                      15min Cardio

Wat ik voornamelijk graag wil is dat ik de vorm krijg en dan snap je wel wat ik bedoel.
                      Dat mijn bovenlichaam breder is dan daaronder.!
                      Dat is wat ik zoiezo moet bereiken in 2,5 maand.
                      Want ik heb begrepen dat als 2,5 lang elke week 5 krachttraining doet dat 2,5 maand best lang is en er erg veel mogelijk is.
                      Gr. Roy

Comment

Eerstje jaar kan je veel bereiken... maar zou toch echt eerst gaan cutten, dat gaat je echt veel meer resultaat leveren op de duur. Maar zou echt geen wonderen verwachten binnen 2,5 maand, want dat kan wel eens een grote teleurstelling worden.

Comment

Wat ik voornamelijk graag wil is dat ik de vorm krijg en dan snap je wel wat ik bedoel.
                          Dat mijn bovenlichaam breder is dan daaronder.!
                          Dat is wat ik zoiezo moet bereiken in 2,5 maand.

Is dit mogelijk engiszings denk je??

Comment

Maar hoe zie je er nu uit dan? bovenkant is toch altijd breder dan onder??? maar jij bedoeld gewoon meer de V-shape? teneerste is je vetpercentage te hoog om dat goed te kunnen waarnemen momenteel... de ene persoon heeft dit vrij snel.. de ander moet er jaren voor trainen dus je kan niet zomaar vanuit gaan dat je binnen 2,5 maand shape krijgt.. en er komt veel meer bij kijken dan alleen trainen, voeding en rust zijn factoren die net zo belangrijk zijn .

Comment

Inderdaad dat is wat ik bedoel!
                              Nou op moment is het wel breder aan het worden maar die zwembandjes moet weg anders moet ik boven wel erg breed worden:P
                              Met cardio wil ik dit niet doen want dan val ik ook op mijn hele lichaam af en dat moeten we niet hebben.
                              Ik doe gemiddeld 200 situps per 2 dagen en dan nog een oefening met een stok achter mijn nek en naar links en rechts draaien... dat is blijkbaar voor je zij buikspieren.
                              Daarom weet ik dus niet of ik moet bulken of cutten mijn buik opzich kan wel heb ik geen probleem mee. maar die verdomde zwembanden moeten weg. De rest lukt me wel in de tijd die ik me eigen geef.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X