Advies voor trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voor trainingschema

Nou, het idee van een homegym moet ik toch ff op de lange baan schuiven mijn oog is gevallen op een andere woning (nieuwbouw) en zal pas medio 2011 klaar zijn en dat duurt echt te lang en ben ik diverse sportscholen in de buurt met een bezoekje vereerd en ik werd daar in het algemeen niet echt vrolijk van (er moet op zijn minst toch een squat trek zijn) bij de meeste toch niet het geval , dus ik moet het wat verder uit de buurt zoeken .
    Ik ga dus trainen bij olympic in Haarlem, lekker hardcore zeg maar je verzuipt er zowat in de schijven en dummbells tot 50 kilo.
    Je zult niet binnen een jaar alweer tegen je plafond aan zitten dus je kunt er lekker progressie boeken.

Maar nu zou ik jullie om advies willen vragen aangezien ik er een paar jaar tussen uit ben geweest. Hoe moet ik het aanpakken qua trainings schema, ik zat zelf te denken om de eerste 4 weken 3* in de week fullbody te doen en daarna?????????? In het verleden deed ik eigenlijk maar wat zonder echt een doel voor ogen te hebben, piramide systeem, 5*5 en uiteraard het afgezaagde
    3*10.
    Nu heb ik wel een duidelijk doel voor ogen en ik blijf toch een fan van het klassieke BB fysiek, dus geen Cutler of Coleman en ook geen beachboy look dan breng ik mijn BF wel flink naar beneden dan zie je ook mijn 6pac.
    Dus advies graag.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X