Trainen in een hempje !?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen in een hempje !?

Ik vindt zelf relaxed om in een hempje te trainen, het is minder warm en je kan je spieren goed zien.

Heeft iemand mischien tips waar je fijne hempjes kan kopen om in te trainen?
    Eventueel een online shop?

Dju nog.
    Dat is ook net de vraag die ik wou gaan stellen vandaag.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Mag niet bij onze gym, ivm weelderig okselhaar en patserig gedrag.....
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by thijsleuverink View Post
        Ik vindt zelf relaxed om in een hempje te trainen, het is minder warm en je kan je spieren goed zien.

Heeft iemand mischien tips waar je fijne hempjes kan kopen om in te trainen?
        Eventueel een online shop?
        ben je een beginner? zo ja, ga in xxl shirts en bodybuilding.com shirts lopen waar zo groot mogelijk op moet staan dat je grote bodybuilder bent enzo, kunnen mensen wel waarderen
        Groeten

Comment

Bij Harry: www.muscletotaal.nl

Comment

Inderdaad, ging ook Harry roepen. Zoiezo moet je daar een keer langsgaan, die man is een van de zeer weinige die echt weet waar hij het over heeft. En dat met de nodige humor kan vertellen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Mag niet bij onze gym, ivm weelderig okselhaar en patserig gedrag.....
              More power to them...
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Revius View Post
                ben je een beginner? zo ja, ga in xxl shirts en bodybuilding.com shirts lopen waar zo groot mogelijk op moet staan dat je grote bodybuilder bent enzo, kunnen mensen wel waarderen
                XD en ze zitten gewoon fucking lekker..

Comment

Dit lijkt me ook wel een relax hempje.
                  Ben toch nog niet zo'n grote jongen weet niet hoe dat met jou zit.

Kleding, speelgoed, knuffels, kado, erotiek, feestartikelen, lingerie, sport, parfums winkel.

Edit: haha vooral niet met zo'n omschrijving. speelgoed knuffels xD

Comment

Ik vind trainen in een hemdje vaak ook prettiger, vooral in de zomer. Maar ik draag alleen hemdjes wanneer ik weet dat er bijna geen hond in de gym is ('s middags). Op drukkere tijden train ik gewoon in een shirt, vind dit minder patserig en wat frisser staan (niet dat ik veel te showen heb.. maar toch).

Comment

Ga gewoon langs de zeeman heb je ze voor een rijksdaalder
                      Groeten

Comment

Hebben ze daar van die shirtjes?
                        dan ga ik daar eens kijken boeit me niet.
                        Als ze goed en beetje strakker zitten als me sportshirtjes dan is het goed.

Comment

HEMAAAA! Zeer goede kwaliteit.. heb de kast er vol mee liggen.. 5 euro per stuk dacht ik.. heb toen meteen hele stapel opgehaald.. Ze zijn allemaal nog steeds goed in vorm..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Nou dan ga ik daar ook ff kijken

Hebben die wel van die dunne dingen of echt over je hele schouders heen?

Comment

Originally posted by laurann View Post
                              Hebben ze daar van die shirtjes?
                              dan ga ik daar eens kijken boeit me niet.
                              Als ze goed en beetje strakker zitten als me sportshirtjes dan is het goed.
                              me moeder had er een paar meegenomen eerst, zijn wel redelijk strak, anders bij h&m hebben ze ze ook voor eurotje of 9~ en Hema etc hebben ze soort ondergoed hemden, weet niet of je dat zoekt.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X