Te snel aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te snel aankomen

Hallo mensen,

Sinds ik ben begonnen met eten en sporten ben ik 12 kilo aangekomen. Dit in 6 maanden. Mijn vraag is ; '' kan je ook te snel te veel aankomen '' waardoor het mijn gezondheid kan schaden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds vrij mager. Ik ben 184 cm en woog 58 kilo, nu weeg ik dus 70.

Alvast bedankt!

Tjah als het 12 kilo spieren zijn is het totaal niet erg, dan is het juist een grootse prestatie, echter is het 12 kilo vet dan ben je niet goed bezig geweest, misschien even vermelden wat je vetpercentage is en was, en neem aan dat je met mager niet vet bedoelt?

Comment

Ik heb mijn vetpercentage eigenlijk nooit op laten meten, wat ik wel merk is dat er wel wat vet bij is, eerst kon ik eigenlijk bij mijn buik niks vastpakken, terwijl ik dat nu wel kan.

partyflock albumelement: 100_1438

zo zie ik er nu uit, ik zal even kijken na een beeld van een half jaar geleden

Comment

Op die foto is niet veel te zien haha.

Maarre.. 2 kilo per maand is in mijn ogen niet abnormaal indien je een beginner bent. Je woog eerst 58 kilo bij een lengte van 184.. dat is in mijn ogen echt weinig. Zo zie je maar hoeveel verschil een goed eetpatroon en wat trainen kunnen maken
        Je zult zien dat de kilo's er over een tijdje steeds moeilijker bijkomen

Nochtans vind ik het een nette prestatie indien het voornamelijk spieren betreft Ga zo door!

Comment

hehe, Lekker man, als je in het begin flink aankomt.

Je bent van een ongezond gewicht naar een gezond gewicht gegaan.
          Het groeien/bijkomen zal ook wel minder worden hoor. Hoelanger je traint hoe moeilijker het gaat. Blijf vooral goed eten.

Het enige nadeel met supersnel groeien zal waarschijnlijk zijn dat je ruststofwisseling flink omhoog schiet. Hoe meer spieren, hoe meer stofwisseling er plaats vind. Maar dat hoeft geen nadeel te zijn. (betekend dat je voedingsbehoefte/onderhoud ook omhoog gaat)

En in het ergste geval mischien striemen, omdat de huid de groei van de spieren niet kan bijhouden.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben ik de enige die bij het lezen van dit topic, te snel klaaarkomen zag?

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Ging over een gast, dan denkt me brain niet aan dat soort dingen. Dus ben bang van wel
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

te hoge test gehaltes??:P
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ja dus.......

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

zucht

het was ook wel bijna eind van de werktijd op vrijdag middag he.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

zucht

het was ook wel bijna eind van de werktijd op vrijdag middag he.
                      zeker na 18+ break hehehe
                      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                      ....

Comment

goed werk! als je veel eet en gezond eet kan het nooit ongezond zijn dat je aankomt!
                        inderdaad wat net ook gezegd is, je bent van een ongezond gewicht naar een gezond gewicht gedaan..
                        Netjes.. Nu nog flink knallen in de sportschool..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X