tienerbodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tienerbodybuilding

ff vraagje, zat even te surfen en kwam dit filmpje tegen, hij was 17 in het filmpje: YouTube - Denny Dijkstra NK Bodybuilding Junioren 2006
    Vind zijn fysiek netjes (goede borst, mooie definitie) maar bijvoorbeeld benen vind ik wel minder. Stats voor iemand die al 4 jaar traint vind ik ook nog meevallen. Had wel meer verwacht van een Nederlands kampioen naturel junioren.

Originally posted by Tommyy View Post
    ff vraagje, zat even te surfen en kwam dit filmpje tegen, hij was 17 in het filmpje: YouTube - Denny Dijkstra NK Bodybuilding Junioren 2006
    Vind zijn fysiek netjes (goede borst, mooie definitie) maar bijvoorbeeld benen vind ik wel minder. Stats voor iemand die al 4 jaar traint vind ik ook nog meevallen. Had wel meer verwacht van een Nederlands kampioen naturel junioren.
    Nederlands Naturel kampioen, en pas 4 jaar trainen (is niet al). Hij is begonnen met 13jaar... Wat verwacht je van n 17jarige? Hij zal nu 20 zijn? En n heel eind verder als hier, mag ik aannemen..

Comment

Vind zijn fysiek ook niet echt zo heel boeiend eigenlijk. Tenminste, niet waar je hem op z'n kamer ziet, of waar dat ook mag zijn. Op het podium zag die er wel wat beter uit. Bij die ene pose zag je trouwens toch wel been massa hoor. Vergeet niet dat hij daar heel droog staat. Als je diep gaat cutten scheelt dat gewoon ontzettend veel. Maar ik ben het wel met je eens dat het beter kan voor een kampioen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Maar hij blijf naturel , geen doping dat maakt toch ook wat uit niet dan?

Comment

Originally posted by Domenique View Post
          Maar hij blijf naturel , geen doping dat maakt toch ook wat uit niet dan?
          dat maakt (voor wedstrijdbodybuilders voornamelijk) heel veel verschil. Wij zijn de massa van de AS bodybuilders gewend. Dat zijn degenen die op het Olympiapodium staan. En die zien we altijd in de bladen. Geen wonder dat je naturels daar mee vergelijkt.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

wel netjes hoor
            knap

Comment

Vind hem voor zijn leeftijd een goed fysiek hebben

Comment

140 benchpress op je 17 toema
                Mind is everything.

Comment

140 bankdrukken is wel bruut ja, zijn er misschien meer op 17 jarige leeftijd maar die hebben ook veel meer bodyweight dan deze.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    140 bankdrukken is wel bruut ja, zijn er misschien meer op 17 jarige leeftijd maar die hebben ook veel meer bodyweight dan deze.
                    Nou volgens mij valt dat wel mee.. jongens van die leeftijd die ook 140 drukken zal best meevallen..
                    Ook oudere jongens drukken nog niet eens 140 kilo'tjes.

Comment

Ken er wel meer van die leeftijd die dat drukken, ligt er denk meer aan hoe lang en hoe je traint dan hoe oud je bent.
                      Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X