Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Altijd,
Dumbells t/m 30 kg, squatrack geen beachboys met slippers.
Ik ga even kijken hoe duur tis om daar te komen voor mij enz. Aangezien ik geen ov heb en nog geen baantje e.d. Alleen 9292ov doet erg vervelend..
Ik zal dan eerst naar centraal moeten en dan naar landsmeer dan ben ik toch weer een uur bezig duurt wel beetje lang dan.
waarom willen ze dat niet, zijn zo weinig hardcore gym's (of heb ik dit mis?)
bij ons gaan de gewichten tot 50kg dacht ik.
@ts balen man zo vaak verhuizen, waarom ga je niet een zaterdag baantje nemen? doe ik ook en heb nu genoeg geld om bij een goeie sportschool te trainen en mijn eten/sups te betalen
waarom willen ze dat niet, zijn zo weinig hardcore gym's (of heb ik dit mis?)
bij ons gaan de gewichten tot 50kg dacht ik.
@ts balen man zo vaak verhuizen, waarom ga je niet een zaterdag baantje nemen? doe ik ook en heb nu genoeg geld om bij een goeie sportschool te trainen en mijn eten/sups te betalen
Het probleem was dat ik om de week naar me vader ging i.v.m. bezoekregeling . Maar dat vervalt nu ook dus standaard op zaterdag ook aan de gang denk ik ! Heb na februari toch niets te doen qua school of wat tot september !
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment