Super Slim Me

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super Slim Me

Geïnspireerd door de film Super Size Me probeert BBC-presentatrice Dawn Porter uit te vinden hoe moeilijk het is om een superdun supermodel lichaam te krijgen. Ze gaat proberen om een zogeheten 'Size Zero' te krijgen, omdat, naar haar inzien, vrouwen die superslank zijn, succesvoller in het leven staan. (Dat celebrities die maatje 0 hebben bijv. meer rollen krijgen)

Om dit te bereiken gaat ze bizar weinig eten, om zo een 'Size Zero' te krijgen.

Part 1
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 1
    Part 2
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 2
    Part 3
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 3
    Part 4
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 4
    Part 5
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 5
    Part 6
    YouTube - BBC - Super Slim Me PART 6

Kwam het net tegen en ik vind het zelf gewoon pijnlijk om het zo te zien, maar er zijn dus daadwerkelijk mensen die zo leven. Vond het een beetje langdradig, maar heb het toch ff afgekeken.

Ik vind het in ieder geval ranzig, dat kan je geen vrouw meer noemen
    Can squats cure cancer?
    - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

ik koop niet voor niks altijd vis in filet, moet geen graten!!
    Groeten

Comment

Pff dat mens ziet eruit he..

Comment

Vies man

Comment

goeie docu, absurd om te zien hoe de zero-cultuur in amerika leeft, ook interesant om te zien wat het uiteindelijk met haar doet mentaal en fysiek.

Overigens: de dame op de foto is niet de dame van de docu.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Klopt, en wat ik ook bizar vind is wanneer ze aan die kinderen gaat vragen hoe ver ze willen gaan om model te worden, waarop ze doodleuk antwoorden dat ze zoveel willen afvallen als nodig geacht wordt.

En inderdaad, de 'dame' op de foto is niet dezelfde als van de docu, maar ik wilde er een voorbeeld bijzetten tot waar het kan leiden
            Can squats cure cancer?

Comment

haha idd, als ze in de wind staat breekt ze af bij de enkels
              Mind is everything.

Comment

Ik ben bij deel 4.
                Best interresant.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik wil er niet eens naar kijken man.. onderste foto zegt toch genoeg SPUUGLELIJK

Comment

Originally posted by Mr Nikola View Post
                    Klopt, en wat ik ook bizar vind is wanneer ze aan die kinderen gaat vragen hoe ver ze willen gaan om model te worden, waarop ze doodleuk antwoorden dat ze zoveel willen afvallen als nodig geacht wordt.

En inderdaad, de 'dame' op de foto is niet dezelfde als van de docu, maar ik wilde er een voorbeeld bijzetten tot waar het kan leiden

Inderdaad heel erg storend dat jonge meisjes dat een ideaal beeld vinden.
                    Is bij jongens eigenlijk hetzelfde idee. Alleen bij jongens is het ideaal beeld een six-pack en spierballen.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Inderdaad heel erg storend dat jonge meisjes dat een ideaal beeld vinden.
                      Is bij jongens eigenlijk hetzelfde idee. Alleen bij jongens is het ideaal beeld een six-pack en spierballen.
                      Ja klopt, jongens hebben dat ook, maar die trainen (Behalve het feit dat benen niet worden getraind omdat ze al voetballen & de rug niet is te zien in de spiegel) in plaats van het feit dat ze hun lichaam uithongeren. En dat is dan weer wel het geval bij die jonge meisjes, die eten gewoon weinig tot niks om aan dat 'schoonheidsideaal' te voldoen.
                      Can squats cure cancer?

Comment

Gatverdamme. Is toch gewoon lelijk? Doe mij maar een vrouw met wat spek. Veel mooier.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Zou zo'n vrouwtje eigenlijk droger staan dan wedstrijd bb-ers (vrouwen)?
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Zou zo'n vrouwtje eigenlijk droger staan dan wedstrijd bb-ers (vrouwen)?
                            Wil niet zeggen dat ze droger staan, aangezien pro bb-ers tijdens wedstrijden kurkdroog staan, maar denk dat ze aardig in de buurt komen.

Offtopic: Revius, ga je wiskunde nou eens leren in plaats van hier rondhangen hehe
                            Can squats cure cancer?

Comment

haha, ben nog bezig, morgen vroeg opstaan je weet zelf.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X