Help!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!!

Ik zit met een probleem!

Ik werk bij de landmacht en probeer zoveel mogelijk te fitnessen ..
    Net wanneer ik een beetje massa begin te krijgen en er dus echt flink tegen aan wil, zorgen mn oefeningen in het buitenland er weer voor dat ik alles kwijt raak. Ik heb het dan over weinig slaap weinig tot slecht en onregelmatig eten en natuurlijk meer bewegen dan eigenlijk goed voor je is.

Wat kan ik er aan doen om mn massa toch zoveel mogelijk vast te houden zodat ik niet continu na mn oefeningen opnieuw moet gaan beginnen.

Ik hoop op een oplossing!

Groetjes

Euhm, ja dat wordt moeilijk natuurlijk. Slaap en voeding zijn de basis van je work-out..

Comment

Ja dat weet ik als geen ander .. maar er moet toch iets te redden zijn?

Comment

toch zoveel mogelijk proberen te eten.. en de rust pakken die je kan pakken.. maatje van me vertelde dat als hij tijd over had ff ging maffen.

onregelmatig eten is geen ramp maar dan moet je wel ff flink doorstouwen op de momenten dat je eet

Comment

Ja zoveel mogelijk slapen doe ik haha ..

Het probleem is dat ik dagen heb dat mn kacheltje meer verbranden wil dan dat ik op dat moment te verbranden heb. En we weten allemaal waar dat tenkosten van gaat

Zijn er supplementen die ik mogelijk in kan nemen?

Comment

Originally posted by Mikev View Post
            Ja zoveel mogelijk slapen doe ik haha ..

Het probleem is dat ik dagen heb dat mn kacheltje meer verbranden wil dan dat ik op dat moment te verbranden heb. En we weten allemaal waar dat tenkosten van gaat

Zijn er supplementen die ik mogelijk in kan nemen?
            Ja je zou casseine kunnen nemen... Dit kun je ook gebruiken als je bv een maaltijd hebt gemist omdat het langdurige afgifte van eiwitten en aminozuren mogelijk maakt..
            Het zou misschien een oplossing kunnen zijn om erbij te gebruiken.

Comment

Weight gainer is misschien ook een oplossing.
              Mind is everything.

Comment

Dat moet je met je superieuren bespreken.. Jij bent niet de enige sportman in het leger... Voor nood kun je ook zelf wat extra voer meenemen, en als het erg uit de hand loopt kun je ook nog rommel eten, chocola of zelfgemaakte bars...Op momenten dat je tekort kom woon je jezelf weer uit, dus gewoon vreten mat je kan bemachtigen op deze momenten.. Je komt in die periodes toch geen vet aan....

Comment

Het Warrior Diet. Eet al je kcal in tijden van rust ipv verspreid over de dag. Al moet ik zeggen dat de troep die je op kamp krijgt, zoals bij SeeDorpf niet echt bijster goed is om het zacht uit te drukken. Dus casseine en weightgainers en zelf zoveel mogelijk kwaliteits voer mee nemen is geen slecht idee.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Dat moet je met je superieuren bespreken.. Jij bent niet de enige sportman in het leger... Voor nood kun je ook zelf wat extra voer meenemen, en als het erg uit de hand loopt kun je ook nog rommel eten, chocola of zelfgemaakte bars...Op momenten dat je tekort kom woon je jezelf weer uit, dus gewoon vreten mat je kan bemachtigen op deze momenten.. Je komt in die periodes toch geen vet aan....

Zou ook kijken of ik wat repen kan mee nemen.
                    Veel blijven eten en goed slapen.
                    Miss in je vrije tijd wat basis oefeningen blijven doen
                    Who's the Chef

Comment

En een hele rigoureuze oplossing zou zijn om van baan te veranderen....
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                        Ja je zou casseine kunnen nemen... Dit kun je ook gebruiken als je bv een maaltijd hebt gemist omdat het langdurige afgifte van eiwitten en aminozuren mogelijk maakt..
                        Het zou misschien een oplossing kunnen zijn om erbij te gebruiken.
                        Die gozer brandt zich helemaal op en je raadt hem aan om een casseine shake te nemen lol ? Eten wat je eten kunt (hoe meer cal hoe beter, als er maar eiwit in zit), je superior gaat je echt geen fucking proteine bars mee laten nemen, dus je fitnessed, leuk voor je daar krijg je echt geen voorrang bij je lichting, zou ook uitermate slecht zijn als dat wel was. Landmacht heeft hele andere doelstellingen dan jij en over het algemeen zal het hun aan hun reet roesten hoe jouw fysiek er uit ziet. Zolang jij hun drills doorkomt zijn zij tevreden, dat kan je over het algemeen op hun crappy voer en doorzettingsvermogen. Zij hebben over algemeen weinig/geen baat bij om jou meer/beter/duurder eten te geven dan de rest, zelfs als dit wat fysieke kracht met zich mee brengt.

Jou extra rechten geven om mee voer te consumeren leidt tot imbalance binnen de groep, iets wat voorkomen moet worden in dit soort eenheden dus gaan ze dat echt niet doen.

Eten wat je kunt, of gewoon accepteren dat fitnessen gewoonweg slecht uitkomt in combinatie met je huidige baan. Ken aardig wat mensen die zelfde doen als jij en de enige die enigszins wat massa meedragen (zijn over het algemeen gewoon hoger vet% door genetische aanleg), zijn endo's of mensen die kuren in tijd dat ze vrij zijn. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, sommige meso's zijn altijd in topvorm (echt verschrikkelijk jarloers grrr ongeacht dieet of inspanningsniveau)

Eet wat je kunt, train wanneer je kunt en meer kun je niet doen, helaas
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik bedoel, je kiest er zelf voor.. Mij lijkt het ook een mooi beroep, maar ecto + landmacht gaat niet perfect samen..
                          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X