overvolle fitnesszalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overvolle fitnesszalen

Wat doen jullie als jullie net lekker met je schema bezig zijn en de volgende oefening die op je schema staat is bezet.
    Wacht je dan een aantal minuten (wat zorgt voor afkoeling)
    Doe je dan een vergelijkbare oefening (wat zorgt voor inconsequentie)
    Doe je dan een andere oefening uit je schema eerst, wissel je het om (wat ook zorgt voor inconsequentie)
    Of schop je diegene van zijn apparaat (wat zorgt voor ruzie)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je het beste kan doen, heb hier nog wel eens last van namelijk

De asociale manier is nooit de goede manier. Je kunt natuurlijjk altijd vragen of jij even tussendoor mag als hij/zij rust na een set
    Een andere manier is op andere tijden trainen als het rustiger is.
    Maar hoe dan ook, jij wilt nooit die klootzak zijn die altijd andere mensen van hun toestel afjaagd!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      De asociale manier is nooit de goede manier. Je kunt natuurlijjk altijd vragen of jij even tussendoor mag als hij/zij rust na een set
      Een andere manier is op andere tijden trainen als het rustiger is.
      Maar hoe dan ook, jij wilt nooit die klootzak zijn die altijd andere mensen van hun toestel afjaagd!
      haha nee laatste puntje was ook maar een geintje ofcourse..
      Vraag vaak ook of ik tussendoor mag, maar als ik samen met een maatje van me train dan duurt dit toch een stuk langer..
      en aangezien ik alleen 's avonds kan zijn er niet echt rustigere momenten te bedenken..

Denk ook niet dat er een echte oplossing voor is maar ik was gewoon benieuwd hoe jullie hier mee omgingen

Comment

ik wacht gewoon lekker en buurt een beetje met de vrouwen van de sportschool
        ~love what you do, do what you love~

Comment

Ik verander van tevoren mijn indeling. Ga ik in de avond? Dan is het na 8 uur. Wil ik borst doen? Niet op maandag.

Comment

Nooit last van, zitten alleen maar huisvrouwen en bejaarden die toch nooit van de apparaten afwijken.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Maandagavond is drukste avond, ben dan rond 20.00 op de sportschool. Na 20.30 / 20.45 zijn de meeste toch weer weg en kan ik lekker 3 kwartier doorknallen.
              Gewoon aantal tijden uitproberen.

Comment

valt me opeens op dat mijn grootste rede dat ik er weinig last van heb is dat ik voornamelijk met losse gewichten werk en nauwelijks met apparaten, en apparaten zijn het meest bezocht
                ~love what you do, do what you love~

Comment

Bij mijn school is het altijd met vlagen, de cardio apparaten zijn altijd wel redelijk bezet, maar de kracht apparaten is geen touw aan vast te knopen..
                  Mss dat later trainen wel een optie is, met vrouwen buurten iig niet.. die zijn ver te zoeken!

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                    valt me opeens op dat mijn grootste rede dat ik er weinig last van heb is dat ik voornamelijk met losse gewichten werk en nauwelijks met apparaten, en apparaten zijn het meest bezocht
                    Same here..

En indien ik een apparaat nodig heb dat bezet is, dan doe ik meestal een vergelijkbare oefening, tenzij degene die het apparaat bezet houdt bezig is met zijn/haar laatste set.

En elke donderdag ga ik 's middags voor borst helemaal niemand te bekennen dus je kunt lekker doorknallen ('s avonds is dat bijna niet te doen aangezien er zowat een rij staat bij de bankjes)

Op de drukste dag van de week lekker benen trainen, blijft toch iets wat maar weinig mensen doen (bij ons in de gym in ieder geval).

Comment

Ik vraag gewoon of ik mee mag doen, zo niet zal ik dat moeten respecteren omdat ook deze mensen betalen om te mogen en kunnen trainen... Maar als je wat langer lid bent, weet je na verloop van tijd wel n beetje op welke dagen hoeveel en wat er rondloopt.. Dus kun je het wat meer plannen.......

Comment

ik train daarom dus sochtends en smiddags! altijd rustig.. savonds is het gewoon gekkehuis

Comment

Altijd smiddsags, en als ik op een moment ga dat het druk is vraag ik gewoon even of ik tussendoor mag, meestal is dat geen probleem. Vaak is dat nog gezellig ook^^

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                            ik train daarom dus sochtends en smiddags! altijd rustig.. savonds is het gewoon gekkehuis
                            same here , , in de ochtend en de middag is het net één groten speeltuin , er is bijna niemand en ik kan alles doen wat ik wil , ik hoef dan zelfs niet m,n troep op te ruimen en kan later op het apparaat terugkeren. in de avond is het het andere uiterste , vet druk , en je wil niet weten hoe het stinkt , shit man! echt smerig. nee overdag is het voor mij , gelukkig heb ik een avondbaan!

Comment

Is inderdaad een grote speeltuin voor 6 uur, man wat staan der bij ons veel toestellen, gewichten, bankjes en bankdrukbankjes als je helemaal alleen bent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X